مسابقه «ذکر» ویژه جامعه قرآنی شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 4103292
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

مسابقه «ذکر» ویژه جامعه قرآنی شیراز برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری مسابقه قرآنی «ذکر» ویژه جامعه قرآنی شیراز در دو بخش بانوان و آقایان و با محوریت حفظ سوره‌های انسان و حجر خبر داد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری مسابقه قرآنی «ذکر» ویژه جامعه قرآنی شیراز خبر داد و گفت: این مسابقه در دو بخش بانوان و آقایان و با محوریت حفظ سوره‌های انسان و حجر برگزار می‌شود.

وی افزود: حفظ سوره انسان برای افراد زیر 18 سال و حفظ سوره حجر برای افراد بالای 18 سال است که مهلت ثبت‌نام در این مسابقه بازه زمانی اول آبان تا 3 آذرماه سال جاری بوده است.

جلالی با یادآوری اینکه به طور کلی 355 نفر از جامعه قرآنی شیراز در دو بخش بانوان و آقایان در این مسابقه ثبت‌نام کردند، گفت: از این تعداد 283 نفر بانو در حفظ سوره حجر، 27 نفر بانو در حفظ سوره انسان، 30 نفر آقا در حفظ سوره حجر و 15 نفر آقا در حفظ سوره انسان ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس زمان برگزاری این مسابقه را فردا، 9 آذرماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و مکان آن را حرم امامزاده ابراهیم(ع) شیراز اعلام کرد و گفت: مسابقه بانوان و آقایان از ساعت 8 صبح فردا در این بقعه متبرکه برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه زمان برگزاری اختتامیه مسابقه مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد، افزود: در برگزاری این مسابقه هیئت امنای بقاع متبرکه امامزاده ابراهیم(ع)، سیدنظام الدین محمود و همچنین اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز مشارکت و همکاری دارند.

انتهای پیام
captcha