بسیج، فرهنگ و گفتمان دینی است
کد خبر: 4102947
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

بسیج، فرهنگ و گفتمان دینی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ دینی است،‌ گفت: سازندگی و محرومیت‌زدایی در کشور به برکت انقلاب اسلامی و نیروهای جهادی و بسیجی در حال رقم خوردن است.

حجت‌الاسلام جعفر رعایتیبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا، شب گذشته، 6 آذرماه در نشست بصیرتی پایگاه مقاومت بسیج شهدای جامخانه شهرستان میاندرود، گفت: نیروی امنیتی و پلیس در دوران قبل از انقلاب اسلامی اختیار و امنیت نداشت و هویت پلیس با نیت خوش‌خدمتی به آمریکا سرکوب می‌شد.

وی افزود: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی امروز پلیس و نیروهای امنیتی خویت دارند و مورد اعتماد نظام و مردم هستند.

رعایتی با بیان اینکه سازندگی و محرومیت‌زدایی که امروز در کشور شاهدیم به برکت انقلاب اسلامی و نیروهای جهادی و بسیجی درحال رقم خوردن است،‌ افزود: بسیج یک فرهنگ دینی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) دستور تشکیل این نهاد مقدس را دادند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا با اشاره به آیات قرآن خاطرنشان کرد: وعده خدا حتمی است و کسی که در مقابل دشمن ایستاد و همراه ولایت بود، نصرت خدای متعال شامل حال او می‌شود. ملت شریف ایران اسلامی در مقابل رژیم فاسد و ظالم پهلوی قیام کردند و خداوند به وعده خود عمل کرده و ملت شریف و انقلابی کشور زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی آسایش و امنیت را تجربه کردند.

وی به دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی طی چهار دهه اشاره و بیان کرد: استکبار با پشتیبانی از رژیم بعثی عراق هشت سال جنگ نابرابر را بر ملت ایران تحمیل کردند که با عنایت خداوند متعال و پشتیبانی ملت پیروز شدیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه که تفکر بسیجی امروز در کشورهای منطقه ریشه دوانده است و بسیجی اهل سازش و تسلیم نیست، خاطرنشان کرد: برای مقابله با دشمنی استکبار باید برای شناخت و ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه دولت با تفکر بسیجی کارهای جهادی و انقلابی زیادی نظیر واردات واکسن کرونا و واکسیناسیون عمومی انجام داده، گفت: با تلاش دولت جهادی طرح‌های مختلفی در کشور اجرا و انجام شده است.

رعایتی با اشاره به حوادث اخیر افزود: قدردان تلاش نهادی‌های امنیتی و نظامی و بسیجی برای ایجاد امنیت هستیم. تفکر بسیجی موجبات شکست فتنه آشوبگران و اغتشاشگران را فراهم آورده است.

انتهای پیام
captcha