زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی دچار فرسودگی شده‌اند
کد خبر: 4102937
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
معدنی‌پور:

زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی دچار فرسودگی شده‌اند

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی دچار فرسودگی شده‌اند، خواستار در اولویت قرار دادن پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطق و توجه به پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها شد.

به گزارش به ایکنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، هفتاد و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با حضور اعضای کمیسیون و شهرداران مناطق 8 و 16 شهرداری تهران و معاونان فرهنگی و برنامه‌ریزی این مناطق تشکیل شد.

در این جلسه عملکرد برنامه و بودجه مصوب 1401 شهرداری‌های مناطق 8 و 16 مورد بررسی قرار گرفت. در جریان این نشست، نرگس معدنی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از شهرداران حاضر در این جلسه خواست تا پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی در اولویت فعالیت‌ها قرار گیرد.

وی گفت: حوزه عمران در مناطق باید پروژه‌های فرهنگی و اجتماعی را به سرانجام برسانند تا از این طریق خللی به عملکرد معاونت اجتماعی وارد نشود؛ ضرورت دارد تا پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی در سطح مناطق تقویت شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی دچار فرسودگی شده‌اند، بیان داشت: ما با یکسری مراکز فرسوده روبه‌رو هستیم منتهی همه را نمی‌توانیم طی یک سال رسیدگی و اصلاح کنیم؛ لذا ضرورت دارد بر اساس اولویت رسیدگی لازم صورت گیرد.

وی در پایان گفت: تمام زیرساخت‌های مناطق همگی فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی هستند لذا از شهرداران مناطق توقع داریم که اهتمام بیشتری نسبت به این زیرساخت‌ها داشته باشند.

انتهای پیام
captcha