برخورد با صحنه‌گردانان اغتشاشات بازدارنده باشد
کد خبر: 4102521
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲

برخورد با صحنه‌گردانان اغتشاشات بازدارنده باشد

رئیس کل دادگستری فارس برخورد جدی و قاطع با نقش‌آفرینان اصلی و صحنه‌گردانان اغتشاشات را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید برخورد با عاملان برخی جنایات عبرت‌آموز و بازدانده باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس، امروز، 5 آذرماه در مراسم معارفه معاونان جدید دادستان استان با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مهم دوران تحول و تعالی قضایی برافراشته شدن پرچم عدالت‌خواهی و مبارزه با هر گونه فساد است، گفت: امروز این فساد در نقش‌آفرینی برخی عوامل و فریب خوردگان استکبار در به اغتشاش کشیدن جامعه متبلور شده است.

وی تصریح کرد: صراط مستقیم امروز همه ما در هر منصب و جایگاهی پیروی از خط ولایت و رهبری است و برای آنکه استکبار جهانی نتواند اتحاد و انسجام ملی ما را خدشه‌دار کند باید تنها در این مسیر گام برداریم.

موسوی با بیان اینکه هدایت‌های مدبرانه رهبری و تأثرات فرامنطقه‌ای سخنان ایشان بر همگان مبرهن و واضح است، گفت: دشمن کانون قدرت و عمود خیمه انقلاب را هدف توطئه و کینه‌توزی خود قرار داده است و براین اساس لازم است آگاهی و بصیرت امروز مردم و مسئولان در این مقطع حساس بیشتر همیشه باشد.

رئیس کل دادگستری فارس برخورد جدی و قاطع با نقش‌آفرینان اصلی و صحنه‌گردانان اغتشاشات را مورد تأکید قرار داد و افزود: امروز علم خون‌خواهی شهدای مدافع امنیت در دست دستگاه قضایی است و باید برخورد با عاملان برخی جنایات عبرت‌آموز و بازدانده باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: ضمن توجه به کاهش اطاله دادرسی در مجموعه‌های تحت مدیریت خود به موضوع تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مراجعان توجه ویژه‌ای معطوف کنند چرا که ثمره سند تحول قضایی رضایتمندی مردم و مراجعان است.

موسوی پیشبرد اهداف قوه قضاییه در سند تحول قضایی را اولویت برنامه‌های دادگستری فارس خواند و تصریح کرد: این موضوع در طول دوران مسئولیت باید مدنظر قرار گیرد.

یادآور می‌شود، در پایان این جلسه با حکم ریاست قوه قضاییه، قاضی یاسر محبی به عنوان معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شیراز و سرپرست مجتمع رسیدگی به جرائم و تخلفات راهنمایی و رانندگی شیراز، قاضی ابوذر رنجبر به عنوان معاون دادستان و سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی شیراز و قاضی حسین سلیمانی به عنوان معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات راهنمایی و رانندگی شیراز منصوب شدند.

انتهای پیام
captcha