پرداخت ۱۵۰۰۰ فقره تسهیلات به نیازمندان در فارس
کد خبر: 4102473
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

پرداخت ۱۵۰۰۰ فقره تسهیلات به نیازمندان در فارس

طبق اعلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس بیش از ۱۵ هزار فقره تسهیلات با اعتبار بیش از ۱۹۱ میلیارد تومان از محل صندوق امداد ولایت استان فارس در سرفصل‌های مختلف به افراد واجد شرایط در ۸ ماهه امسال پرداخت شده است.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد فارس، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس امروز، 5 آذرماه گفت: این نهاد در 8 ماهه امسال، با همت خیران استان موفق به پرداخت 957 فقره تسهیلات به واجدین از طریق سپرده‌های ویژه شده است.

وی تصریح کرد: رفع مشکل مسکن افراد تحت حمایت یکی از مواردی است که همواره در اولویت برنامه‌های امداد بوده است و در این مقوله در 8 ماهه امسال صندوق قرض الحسنه امداد ولایت فارس توانسته است 3643 فقره تسهیلات ویژه مسکن را با اعتبار 566 میلیارد و 775 میلیون ریال به افراد متقاضی و واجد شرایط پرداخت کند.

موصلی یادآور شد: علاوه بر موارد مذکور 8551 فقره تسهیلات در سرفصل حمایتی، 1449 فقره در سرفصل اشتغال، 711 فقره در سرفصل آموزش کسب و کار و 296 فقره نیز در سرفصل فرهنگی با اعتباری بیش از 123 میلیارد تومان از محل صندوق امداد ولایت به واجدین ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس در پایان اظهار کرد: در مجموع و در 8 ماهه امسال تعداد 15 هزار و 607 فقره تسهیلات در سرفصل‌های مختلفی که اشاره شد و با اعتباری بالغ بر 191 میلیارد تومان به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

انتهای پیام
captcha