پیکر شهید «داوود جعفری» در حرم شاهچراغ(ع) آرام می‌گیرد
کد خبر: 4102425
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

پیکر شهید «داوود جعفری» در حرم شاهچراغ(ع) آرام می‌گیرد

رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس از برگزاری مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر شهید مدافع حرم، «داوود جعفری» در حرم شاهچراغ(ع) خبر داد.

شهید «داوود جعفری»، شهید مدافع حرمسیدمرتضی آل‌علی، رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس، در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه شهید «داوود جعفری» یکی از مدافعان حرم در سوریه بود که در روزهای گذشته به شهادت رسید، گفت: از آنجا که این شهید بزرگوار از اهال مردم استان فارس است، لذا پیکر ایشان به زادگاهش منتقل خواهد شد.

وی اظهار کرد: پیکر شهید مدافع حرم «داوود جعفری» صبح امروز، 5 آذرماه از فرودگاه تهران به فرودگاه جهرم منتقل شد و بعد از آن مراسم استقبالی برای این شهید بزرگوار در این شهرستان در ساعت 9 صبح امروز برگزار شد.

آل‌علی تصریح کرد: بعد از شهرستان جهرم، پیکر این شهید بزرگوار برای برگزاری مراسم استقبال به روستای قلات از توابع شهرستان قیر و کارزین، زادگاه ایشان منتقل شد که مراسم وداع با پیکرش تا ساعت 16 ادامه خواهد داشت.

رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این شهید بزرگوار در شیراز خبر داد و گفت: مراسم تشییع پیکر شهید «داوود جعفری» فردا، 6 آذرماه از ساعت 9 صبح از سه راه نمازی به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) ادامه خواهد داشت و در پایان پیکر پاکش در صحن حرم مطهر به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام
captcha