فعالیت‌های جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی در دانشگاه‌های استان توسعه می‌یابد
کد خبر: 4102422
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

فعالیت‌های جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی در دانشگاه‌های استان توسعه می‌یابد

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه در رویکردهای جدید سازمان بنا داریم فعالیت‌های این نهاد را در دانشگاه‌های استان توسعه دهیم، گفت: در صورت همکاری دانشگاه‌ها در تأمین فضای فیزیکی مناسب می‌توانیم نسبت به راه‌اندازی دفتر جهاددانشگاهی در دانشگاه‌های بزرگ استان اقدام کنیم.

نشست جهاددانشگاهیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی‌اصغر فاتحی فر، سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان، امروز، پنجم آذرماه، در دیدار با رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، با بیان اینکه در رویکردهای جدید سازمان بنا داریم فعالیت‌های این نهاد را در دانشگاه‌های استان توسعه دهیم، گفت: در صورت همکاری دانشگاه‌ها در تأمین فضای فیزکی مناسب برای فعالیت‌های این نهاد می‌توانیم نسبت به راه‌اندازی دفتر جهاددانشگاهی در دانشگاه‌های بزرگ استان اقدام کنیم.

وی ضمن معرفی کامل سازمان در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و حوزه تجاری‌سازی و پزشکی رویکردهای جدید جهاددانشگاهی استان را تشریح کرد. اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و اخبار دانشگاه‌ها، اجرای مشترک برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی، انجام طرح‌های مطالعاتی و... می‌تواند در این همکاری مشترک با دانشگاه‌ها اتفاق بیافتد.

احد بهشتی اصل، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی نیز در این دیدار ضمن گزارشی از فعالیت‌های آموزشی و علمی این دانشگاه اظهار کرد: بیش از هفتاد درصد دانش‌آموختگان فنی و حرفه‌ای در کشور وارد بازار کار می‌شوند و برنامه‌های جدیدی برای توسعه رشته‌های فنی و حرفه در استان تدوین می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حمایت‌های لازم از همه دانش آموختگان فنی و حرفه‌ای در کشور توسط مسئولان انجام می‌شود افزود: در تلاش هستیم با تدوین برنامه‌های جدید رشته‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این استان را افزایش دهیم و در این راستا با شرکت تراکتورسازی تفاهم نامه‌ای امضا شده که همه نیروهای مورد نیاز شرکت در حوزه‌های فنی از این دانشگاه تأمین می‌شود.

در پایان مقرر شد تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین طرفین تهیه و امضا شود و زمینه همکاری‌های مشترک در حوزه‌های مختلف در قالب تفاهم نامه و قرارداد همکاری بررسی و اجرایی شود.

انتهای پیام
captcha