تشکیل بسیج یقینا از برکات و الطاف خداوند متعال بود
کد خبر: 4102282
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

تشکیل بسیج یقینا از برکات و الطاف خداوند متعال بود

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه تشکیل بسیج یقینا از برکات و الطاف خداوند متعال بود، گفت: همه افراد جامعه باید بسيجی باشند چرا که اگر بر کشوری نوای دل‌انگیز تفکر بسیجی طنین‌انداز باشد چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد ماند.

سردار شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سردار ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان امروز، ۴ آذر در حاشیه خطبه‌های نماز با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گروه‌ها و نهادهای فراوانی که با ایثار و خلوص و فداکاری و شهادت طلبی انقلاب اسلامی را بیمه کردند، گفت: اگر ما بخواهیم که مصداق کاملی از ایثار و فداکاری و عشق به اسلام و انقلاب ارائه دهیم چه کسی سزاوارتر از بسيج و بسیجیان خواهد بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه که بسيج شجره طیبه و پرثمری بوده حاصل آن در بعد از ۴۳ سال پیروزی انقلاب در کشور قابل مشاهده است، افزود: بسيج مدرسه عشق و مکتب‌ شاهدان و شهيدان گمنامی است که پیروانش برگلدسته های رفيع آن اذان شهادت و رشادت سر می‌دهند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: ما نباید لحظه‌ای از کید و مکر دشمنان غافل شویم؛ چرا که در نهاد و سرشت دشمنان، کینه و دشمنی با اسلام و انقلاب موج می‌زند.

وی اظهارکرد: باید برای شکستن امواج طوفان‌ها و فتنه‌ها و جلوگیری از سیل‌ها و آفت‌ها، به سلاح فولادین صبر و ایمان مسلح شویم.

سردار ملک شاهکویی با بیان اینکه همه افراد جامعه باید بسيجی باشند و فنون نظامی و دفاعی لازم را بدانند، افزود: در هنگامه خطر، ملتی سربلند و جاویدان است که اکثریت آن آمادگی لازم رزمی را داشته باشند چرا که اگر بر کشوری نوای دل‌انگیز تفکر بسیجی طنین‌انداز باشد چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد ماند.

وی در پایان گفت: همراهی نکردن مردم با اغتشاشگران و جدا کردن صف مردم از اغتشاش گران و همچنین هوشیاری علمای شیعه و سنی موجب شد تا استان گلستان از مکر دشمنان در امان باشند و به مشکل مواجهه نشود.

انتهای پیام
captcha