فعالیت ۱۳۰۰ گروه جهادی متخصص در استان مرکزی
کد خبر: 4102205
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

فعالیت ۱۳۰۰ گروه جهادی متخصص در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: به برکت طنین‌انداز شدن روحیه بسیجی و تفکر انقلابی در میان جوانان و نوجوانان و در راستای خدمت به مردم و محرومین بیش از هزار و ۳۰۰ گروه جهادی به شکل تخصصی در سطح استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

دیدار سردار کریمی با جهادگران روستای آهنگران

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردارمحسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، پنج‌شنبه، سوم آذرماه، در آیین بازدید از گروه‌های جهادی مستقر در روستای آهنگران، اظهار کرد: بسیج نمایشگاه ظرفیت‌های عظیم ملت عاشورایی ایران و نمایانگر تمام فضیلت‌های انقلابی است و با الگوی عاشورایی توانسته جوانان و نوجوانان زیادی را برای خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی بسیج کند.

وی افزود: گروه‌های جهادی با فرهنگ و روحیه بسیجی پیشگام در امر محرومیت‌زدایی هستند و امروز جوانان و نوجوانان بسیاری در قالب گروه‌های جهادی نقش‌آفرینی کرده و از رویش‌های انقلاب محسوب می‌شوند و به فضل الهی آینده انقلاب اسلامی با همین جوانان درخشان و امیدوارکننده است.

سردار کریمی با بیان اینکه فضای فعالیت بسیج میدان‌های جهاد و خدمت به مردم است، گفت: بسیج در میدان‌های مختلف، جمله «ما می‌توانیم» را تحقق بخشید و منطق بسیج در گام دوم انقلاب قوی شدن در همه ابعاد است. ایران اسلامی با فرهنگ بسیجی و جهادی همیشه پیروز میدان‌های نبردست و قطعاً رمز موفقیت ملت در گام دوم انقلاب بسیجی عمل کردن و جهادی رفتار کردن است.

فرمانده سپاه استان با تأکید بر اینکه فراگیر کردن تفکر بسیج در همه بخش‌ها پاسخ به توطئه‌های دشمنان در جنگ ترکیبی است، گفت: گروه‌های جهادی با ترویج فرهنگ بسیجی آینده درخشان ملت ایران را نوید می‌دهند. الگوی رفتاری جهادگران مدل دفاع مقدسی است و امروز دفاع مقدس نوین خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان است. نقش‌آفرینی جهادگران دریایی از فرصت‌ها برای خدمت به مردم ایجاد کرده است.

کریمی ادامه داد: به برکت طنین‌انداز شدن روحیه بسیجی و تفکر انقلابی در میان جوانان و نوجوانان و در راستای خدمت به مردم و محرومین بیش از هزار و ۳۰۰ گروه جهادی به شکل تخصصی در سطح استان مرکزی فعالیت می‌کنند و فعالیت‌های بسیاری از اقشار مختلف بسیج همچون کارگران، دانشجویان و دانش‌آموزان که از جوانان با انگیزه هستند بسیار قابل تقدیر است.

وی گفت: یکی از عرصه‌های مهم‌ فعالیت جهادگران ساخت مسکن محرومان است که با توجه به سیل آهنگران گروه‌های جهادی از ابتدای سیل در این روستا حاضر شدند و خدمات تخصصی ارائه کردند و گروه‌های جهادی شرکت‌های صنعتی با ساخت و نصب اسکلت‌های ساختمان‌ها در این روستا بسیار خوش درخشیدند. ۲۸ واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی در این روستا ساخته شده است و برخی دیگر با پیشرفت‌های خوبی در حال ساخت هستند.

انتهای پیام
captcha