امام خمینی(ره) بسیج را برای پرچمداری گفتمان انقلاب تشکیل داد
کد خبر: 4102191
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
رئیس سازمان بسیج:

امام خمینی(ره) بسیج را برای پرچمداری گفتمان انقلاب تشکیل داد

سردار سلیمانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: امام خمینی(ره) از سوی خداوند ملهم شد که بسیج را برای پرچمداری گفتمان انقلاب و پاسداری از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب تشکیل دهد.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج

به گزارش ایکنا، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز 4 آذر، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک سالگرد تأسیس این نهاد انقلابی با فرمان حضرت امام(ره) گفت: امام خمینی(ره) از سوی خداوند ملهم شد که بسیج را برای پرچمداری گفتمان انقلاب و پاسداری از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب تشکیل دهد.

وی افزود: از ابتدای تشکیل بسیج تا به امروز دنیا شاهد افتخارآفرینی‌های فرزندان بسیجی ملت ایران بوده و خواهد بود و این پرچمداران مکتب ایثار و شهادت و عاشورا پیروزی‌های بزرگی برای کلت ایران خلق می‌کنند و در پیچ‌های تاریخی در کنار ملت ایران در دفاع از انقلاب افتخارات بزرگی آفریده‌اند.

سلیمانی اظهار کرد: امروز در دنیا در حال گذر از یک پیچ تاریخی بزرگ هستیم و همانطور که رهبر معظم انقلاب در آستانه 13 آبان فرمودند نظم نوین جهانی در حال شکل‌گیری است و قدرت در ابعاد مختلف آن در حال انتقال از غرب به شرق است و آسیا، و  ایران عزیز در قلب آسیا با گفتمان جذاب تمدنی پرچمدار تولید تمدن نوین اسلامی و عبور از مرحله دولت‌سازی و جامعه‌پردازی و نیل به مرحله تمدن‌سازی قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج ابراز کرد: بعد از رنسانس شاهد خلق مکاتب کاذب غربی بودیم و ایسم‌های غربی در این مدت یکی پس از دیگری جذابیت‌های کاذبی برای بشریت ایجاد کردند و بیشتر از چهار قرن تمدن غربی دنیا را فریب داد و با چپاول و غارت ثروت ملت‌های تحت سلطه، نظام‌های مورد نظر خود را در سایر کشورها ایجاد کرد و مردم را تحت استعمار، استثمار و ظلم قرار داد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز فروپاشی این روند بود، گفت: انقلاب اسلامی هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد و امام خمینی( ره) و مردم ایران در جریان انقلاب مفهوم قدرت را تغییر دادند و قدرت سخت نظامی و اقتصادی در این وضعیت فاقد اثر شد و امروز نظام سلطه و آمریکا با داشتن قدرت نظامی و اقتصادی قابل توجه فاقد توانایی اعمال قدرت در خارج از آمریکا هستند و لذا آمریکا در مسیر فروپاشی قرار دارد.

وی اظهار کرد: علت اصلی آن هم یک مسئله مهم و بسیار راهبردی است و آن اینکه تمدن غرب فاقد گفتمان جذاب و مورد استقبال ملت‌های دنیا است حتی ملت‌های کشور‌های غربی هم از گفتمان‌های موجود غرب استقبال نمی‌کنند.

سردار سلیمانی افزود: امروز هم گفتمان لیبرال دموکراسی به عنوان آخرین گفتمان تمدن غرب فاقد جذابیت برای ملت‌های دنیا شده و امروز در غرب گفتمانی برای عرضه به بشریت وجود ندارد و از طرف دیگر با پیروزی انقلاب یک گفتمان با پرچمداری ملت بزرگ ایران در سطح دنیا انتشار پیدا کرد. با پیروزی انقلاب یک گفتمان با پرچمداری انقلاب در دنیا انتشار یافت و آن گفتمان انقلاب اسلامی بود. گفتمانی که مورد استقبال ملت‌های مسلمان قرار گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: فتنه‌ای که این روز‌ها سازمان سیا و موساد آن را مدیریت کردند و با به کارگیری همه ظرفیت‌ها در دنیا و با به کارگیری سازمان‌های جاسوسی با تمرکز بر اغتشاش در مناطق غربی کشور، خواستند به زعم خود مسیر این گفتمان را مسدود کنند و تصور می‌کردند با تلاش‌های مذبوحانه جاسوسی خواهند توانست مسیر یک ملت بزرگ را متوقف کنند را دیدید و همچنین دیدید ملت ایران چگونه مقابل این توطئه ایستاد و فرزندان اسلام و بسیجیان عزیز با دست خالی و بدون سلاح در مقابل این توطئه ایستادند و این توطئه شکست خورد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی است، گفت: تفکر بسیجی در کشور ما حکمفرماست و ما امروز دارای ملت بسیجی هستیم و بسیجیان پرچمداران تفکر بسیجی در بین ملت ا‌یران و حاملان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی در پایان اظهار کرد: دنیا باید بداند با وجود مردمی بسیجی و شکل‌گیری جبهه مقاومت و در گام دوم انقلاب، شاهد خلق پیروزی انقلاب و ساقط شدن رژیم منحوس کودک‌کش اسرائیل خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha