۱۲۶ مسجد در شیراز سازماندهی شدند
کد خبر: 4102152
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۱

۱۲۶ مسجد در شیراز سازماندهی شدند

شهردار شیراز گفت: مسجدمحوری به‌عنوان یک مبنای فرهنگی در دستور کار است لذا در طرح مسجد محوری شهر شیراز ۱۲۶ مسجد در فاز نخست فراخوان اعلامی ثبت‌نام و سازمان‌دهی شده‌اند.

محمدحسن اسدی، شهردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز عصر پنج‌شنبه، سوم آذرماه در همایش محله اسلامی که با حضور جمع کثیری از بسیجیان، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و ائمه جماعات مساجد شرق شیراز در تالار حافظ برگزار شد، با اشاره به نقش بی‌بدیل بسیج در عرصه‌های مختلف و رویدادهای اخیر گفت: امروز نیز باید تفکر ناب بسیجی حاکم شود و با تجلی این تفکر در مردم و مسوولین، مشکلات را پشت سر می‌گذاریم.

وی در ادامه سخنان خود بر فعالیت شبانه‌روزی به‌منظور ارائه خدمات در ابعاد مختلف مدیریت شهری تأکید و بیان کرد: بیش از ۱۵هزار میلیارد تومان بودجه در سال جاری برای فعالیت‌های متعدد تصویب شده که از این میزان، حدود ۸۵درصد به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد.

اسدی با اشاره‌ به فعالیت‌های شاخص فرهنگی در مدیریت شهری و به‌ویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: مسجدمحوری به‌عنوان یک مبنای فرهنگی در دستور کار است لذا در طرح مسجد محوری شهر شیراز ۱۲۶ مسجد در فاز نخست فراخوان اعلامی ثبت نام و سازمان‌دهی شده‌اند.

اسدی در بخش پایانی سخنان خود بر ارتقای فرهنگ شهروندی به‌عنوان کار ویژه‌ای مهم با مشارکت تشکلات مردمی و اصحاب مساجد تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha