راه‌یابی 6 بانوی گیلانی به مرحله نهایی مسابقات سراسری اوقاف
کد خبر: 4102013
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

راه‌یابی 6 بانوی گیلانی به مرحله نهایی مسابقات سراسری اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: نتایج داوری مرحله مقدماتی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان اعلام شد که 6 نفر از بانوان گیلانی به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.

مسابقات قرآن

محمدمهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: نتایج داوری مرحله مقدماتی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش بانوان اعلام شد که 6 نفر از بانوان گیلانی به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.

وی افزود: در رشته ترتیل صغری خورشیدی از بندرانزلی، در رشته حفظ کل سوگند رفیع‌زاده و سیده زینب تقوی‌پور هر دو از رشت، در رشته حفظ 20 جزء زکیه صابر از رشت، در رشته قرائت تحقیق عاطفه ناصح از صومعه‌سرا و سمیه آصفی از تالش توانستند به مرحله نهایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری اوقاف راه یابند.

قربانیان یادآور شد: نفرات راه یافته به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن در بخش آقایان نیز طی روزهای گذشته اعلام شده بود که 5 نفر از گیلان به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.

مرحله نهایی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش آوایی طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ دی‌ماه به میزبانی استان خوزستان برزگزاری می‌شود.

انتهای پیام
captcha