شمارش معکوس فتنه‌های استکبار
کد خبر: 4101992
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

شمارش معکوس فتنه‌های استکبار

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: فتنه‌های داخل کشور آخرین نفس زدن‌های نظام استکبار در مقابل انقلاب اسلامی است.

مشاور عالی فرمانده سپاه  پاسدارانبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران، دوم آذرماه، در اجتماع بزرگ دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های سراسر استان اردبیل که در سالن ولایت برگزار شد گفت: فتنه‌های داخل کشور آخرین نفس زدن‌های نظام استکبار در مقابل انقلاب اسلامی و صحنه‌ای که در آن قرار داریم یکی از پیچیده‌ترین امتحانات جامعه ایران در صحنه شناخت است.

حجت‌الاسلام طائب سیاست جمهوری اسلامی ایران را سیاست نه غربی و نه شرقی توصیف کرد و گفت: ما نه سلطه‌گر هستیم و نه سلطه‌پذیر و اجازه نمی‌دهیم امنیت و آرامش ملت ایران و ملت‌های مسلمان به مخاطره بیافتد.

وی خاطر نشان کرد: شایعه، دروغ‌پراکنی و برهم زدن بافت‌های اجتماعی و تضاد دینی از ویژگی‌های جنگ نرم است و در این راستا دشمن تلاش می‌کند تا با برهم زدن آرامش جامعه، مرجعیت علمی را از دانشگاه ها سلب و آرمان‌گرایی و عدالت‌خواهی در دانشجویان را از بین ببرد.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران افزود: غرب تلاش می‌کند تا با هویت‌زدایی و هویت‌زایی مدل حکمرانی در ایران را تغییر دهد تا با استفاده از فرصت‌ها، به اغتشاشات گسترده در کشور دامن بزنند.

رئیس اسبق سازمان اطلاعات سپاه خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا با شبهه‌افکنی و جواب ناقصی که به این شبهات می‌دهند در مسیر روشنگری خلأ ایجاد کنند تا جوان و نوجوانان ما را از واقعیت‌ها منحرف کنند.

وی ادامه داد: دشمن در این مدت عواطف و احساسات مردم را استخدام کرد تا مشروعیت نظام را زیر سؤال ببرد، غافل از اینکه پیوند امام و امت مختص انقلاب اسلامی است.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران از قلم، نویسندگی، توئیت زدن و... بعنوان تک تیرانداز جنگ نرم نام برد و تاکید کرد: دشمنان درصدد ایجاد وحشت و گسست قومی، قبیله‌ای و اجتماعی در کشور هستند تا به حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

انتهای پیام
captcha