نمایشگاه «طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی» در قزوین افتتاح شد
کد خبر: 4101990
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

نمایشگاه «طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی» در قزوین افتتاح شد

معاون اقتصاد مقاومتی و اشتغال سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به افتتاح نمایشگاه «طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی»، گفت: این نمایشگاه جهت فروش محصولات و تولیدات اقتصاد مقاومتی از دوم تا ۱۵ آذر ماه در قزوین دایر خواهد بود.

اقتصاد مقاومتی

سرهنگ مهدی نیک‌جو، معاون اقتصاد مقاومتی و اشتغال سازمان بسیج سازندگی استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، نمایشگاه طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی از امروز ۲ آذر ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی نمایشگاه‌های شهر قزوین آغاز به کار کرده و تا ۱۵ آذر ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ آماده پذیرش مراجعان و بازدیدکنندگان است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به همت بسیج سازندگی استان قزوین جهت فروش محصولات و تولیدات اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی، صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌یار اشتغالزا دایر شده است.

معاون اقتصاد مقاومتی و اشتغال سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اظهار کرد: کارآفرینان اقتصاد مقاومتی در قالب ۲۰ غرفه‌ نمایشگاهی طرح‌ها، دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار خواهند داد و صنایع دستی، فرش، گلیم، گل‌های زینتی، گیاهان دارویی، محصولات کشاورزی و دانش‌بنیانی از جمله محصولاتی است که در این غرفه‌ها عرضه خواهد شد.

نیک‌جو تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی در زمینه آموزش‌ مهارت‌‌های اولیه و اعطای تسهیلات کم‌بهره برای تولیدکنندگان و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی نقش پشتیبان و حامی را ایفا می‌کند.

معاون اقتصاد مقاومتی و اشتغال سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در پایان گفت: بسیج‌سازندگی استان قزوین، سپاه نواحی مختلف و گروه‌های جهادی شهرستان‌های استان قزوین در برگزاری این نمایشگاه مشارکت دارند.

انتهای پیام
captcha