برگزاری اجتماع بزرگ دانشجویان در گلستان ‌
کد خبر: 4101985
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

برگزاری اجتماع بزرگ دانشجویان در گلستان ‌

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: در آستانه فرارسیدن روز دانشجو اجتماع بزرگ دانشجویان گلستان فردا پنجشنبه، ۳ آذر در حسینیه ثارالله(ع) گرگان برگزار می‌شود.

مهاجر معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان

به گزارش  ایکنا از گلستان، سیدعلی مهاجر، معاون  سیاسی امنیتی استانداری گلستان امروز، ۲ آذر در جلسه کمیسیون دانشجویان که در سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط فعلی و فتنه دشمن بر علیه نظام که به دنبال هنجارشکنی، کشف حجاب گروهی و گرفتن کشته از دانشجویان در ۱۶ آذر ماه است باید هوشیار باشیم و جلوی فتنه آنان را بگیریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت:  مراسم جشن روز دانشجو امسال به دلیل همزمانی با دهه اول فاطمیه زودتر برگزار خواهد شد تا دانشجویان در فضایی شاد و مفرح جشن‌های خود را برگزار کنند.

مهاجر با بیان‌اینکه امسال هر دانشگاه برنامه مناسب و خاصی را برای روز دانشجو تدارک دیده است، افزود: باید سعی کنیم تا مراسمات درخور دانشجویان و فضای فکری حاکم در جامعه باشد که زمینه بصیرت افزایی دانشجویان را فراهم کنیم.

وی به نقش دانشجویان و اساتید در شکل گیری پیروزی و تداوم انقلاب  اشاره کرد و افزود: امروز نیز دانشجویان نقطه امید مقام معظم رهبری و مایه تداوم ارمانهای علمی مقام معظم رهبری و مجاهدان خاموش عرصه علم و ایمانند.




انتهای پیام
captcha