ضرورت اهتمام نمایندگان مجلس در تدوین قانون جامع حمایت از خیران
کد خبر: 4101972
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶

ضرورت اهتمام نمایندگان مجلس در تدوین قانون جامع حمایت از خیران

استاندار فارس با یادآوری اینکه در آستانه تدوین برنامه هفتم توسعه کشور هستیم، اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، افراد همراه و دلسوزی هستند که باید از ظرفیت‌های ایشان نیز در تدوین قانون جامع حمایت از خیران استفاده کرد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس،‌ محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 2 آذرماه در جلسه شبکه مجمع خیرین استان، خواستار مطالبه‌گری بیشتر اعضای مجمع خیرین از شخص استاندار شد و افزود: با اکثر مشکلات پیش روی شما آشنا هستم؛ لذا مطالبه‌گری بیشتری از استاندار داشته باشید، تا من هم خواسته‌های شما را از مدیران استانی مطالبه کنم. از ظرفیت ایجاد شده در مجموعه مدیریت استان باید نهایت استفاده را برد.

وی با یادآوری اینکه در آستانه تدوین برنامه هفتم توسعه کشور هستیم، اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، افراد همراه و دلسوزی هستند که باید از ظرفیت‌های ایشان نیز در تدوین قانون جامع حمایت از خیرین استفاده کرد.

ایمانیه بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با مشارکت خیرین تاکید کرد و افزود: فرآیند ابتدا تا انتهای صدور پروانه فعالیت سمن، با در نظر گرفتن جزییات، تدوین و جهت تصویب به شورای اداری و برنامه‌ریزی استان ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد مصوبات مجمع اجرایی شده است، افزود: مصوبات مجمع که محقق نشده است را اعلام کنید تا جهت رفع مشکلات آن اقدام لازم انجام شود.

استاندار فارس همچنین بر لزوم ثبت اطلاعات افراد تحت پوشش خیریه‌ها در یک سامانه مشترک تاکید کرد تا از موازی کاری‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام
captcha