حضور 170 شرکت تولیدی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت در شیراز
کد خبر: 4101965
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱

حضور 170 شرکت تولیدی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت در شیراز

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از حضور بیش از 170 شرکت تولیدی در نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت در شیراز خبر داد.

افتتاحیه نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامتبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت امروز، 2 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در شیراز برگزار شد.

علی فرهادی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در این مراسم گفت: نخستین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت با حضور بیش از 170 شرکت تولیدی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برگزار شده است.

وی تصریح کرد: دستاوردهای علمی به خصوص در حوزه درمان و سلامت، فراتر از مرزهای جغرافیایی،سیاسی و ... متعلق به همه انسان‌ها و جهانیان است بنابراین همه دولت‌ها و ملت‌ها باید علاوه بر پیشگیری از هدر رفت منابع و سرمایه و صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری مشابه، در امر تولید کالا و خدمات پزشکی برای ساختن جهانی یکپارچه جهت تامین و نهادینه کردن سلامت نوع بشر دست به دست هم داده و تلاش کنند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دنداپزشکی شیراز در راستای اجرایی شدن همین موضوعات مهم تا روز شنبه، پنجم آذرماه برپا شده است.

فرهادی در ادامه به اهمیت گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت: یکی از راه و روش‌های موثر جهت تبادل اطلاعات و شناخت ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف گردشگری است. گردشگری سلامت نیز در دهه‌های اخیر جایگاه خود را در صنعت گردشگری به دست آورده و علاوه بر تسهیل‌گری در امر معرفی و دستیابی متقاضیان به خدمات درمان و سلامت، به حرفه‌ای پول‌ساز برای فعالان این عرصه و یکی از منابع تامین ارز کشور تبدیل شده است.

وی بیان کرد: موفقیت گردشگری سلامت در گرو آوازه پزشکی هر کشور به لحاظ بیمارستان و زیرساخت‌های لازم، متخصصین صاحب نام، تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته، تنوع ارائه خدمات درمانی و درنهایت قیمت تمام شده برای گردشگران این حوزه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس افزود: از آنجا که شهر شیراز و استان فارس قطب پزشکی و همچنین گردشگری کشور است، با رایزنی‌های انجام شده موفق شدیم نخستین نمایشگاه گردشگری سلامت را برپا کنیم تا شاهد اتفاقات منسجم و بهتر برای توسعه شهر شیراز و استان فارس درآینده باشیم.

فرهادی با بیان اینکه این دو عنوان نمایشگاه در سالن‌های حافظ، ملاصدرا، سرو، نرگس و بهار و در مساحت 15 هزار متری دایر است، افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه‌ها حضور پر رنگی دارند.

وی تصریح کرد: در طول برگزاری این دو عنوان نمایشگاه هیئت‌های تجاری از کشورهای افغانستان، پاکستان،عراق، سوریه و تاجیکستان و... حضور خواهند داشت.

فرهادی در پایان گفت: علاقه‌مندان، متخصصان و بازدیدکنندگان از ساعات 11 تا 20 می‌توانند پس از دریافت بلیت بازدید از درگاه اینترنتی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فار س به آدرس www.farsfair.ir از این دو رویداد بزرگ پزشکی کشور بازدید کنند.

انتهای پیام
captcha