راه‌یابی ۵ بانوی مازندرانی به مرحله نهایی مسابقات قرآن
کد خبر: 4101801
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

راه‌یابی ۵ بانوی مازندرانی به مرحله نهایی مسابقات قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف مازندران از راه‌یابی 5 بانوی مازندرانی در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره از مسابقات قرآن خوزستان خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی سیفی کناریحجت‌الاسلام مصطفی سیفی‌کناری، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، از راه‌یابی 5 نفر از بانوان مازندرانی در رشته‌های قرائت ترتيل و حفظ قرآن کریم به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره از مسابقات قرآن خبر داد و گفت: مهدیه ابوالحسنی در رشته حفظ ۲۰ جزء، راضيه رحيمی و سيده‌فاطمه‌زهرا صالحی در رشته ترتيل، فاطمه نظری و رقيه رضايی در رشته حفظ كل به فينال مسابقات كشوری در خوزستان راه يافتند.

وی ضمن تبريک به همه راه‌یافتگان به مرحله نهایی مسابقات گفت: با توجه به سطح بالای متسابقین مازندرانی امید است که شاهد درخشش شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات باشیم.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به میزبانی خوزستان در  چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های آوایی خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان از ۲۲ تا ۲۸ دی در اهواز برگزار می‌شود.

سیفی در پایان تصریح کرد: در مجموع 9 متسابق در دو بخش آقایان و بانوان در چهل و پنجمين دوره از مسابقات قرآن كريم مرحله نهايی حضور پیدا خواهند كرد.

انتهای پیام
captcha