جهاددانشگاهی توفیقات بسیاری در دانش و فناوری داشته است
کد خبر: 4101784
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
نماینده مردم تبریز در مجلس:

جهاددانشگاهی توفیقات بسیاری در دانش و فناوری داشته است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه‌‌های مختلف از جمله حوزه دانش و فناوری فعال است، گفت: جهاددانشگاهی در مسیر علمی و انقلابی حرکت مؤثری داشته و امروزه نیز در بخش‌های مختلف علمی و فناوری شاهد موفقیت این نهاد انقلابی هستیم.

جهاددانشگاهی، نماینده تبریز در مجلسبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، امروز، دوم آذرماه، در دیدار با سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه‌‌های مختلف از جمله حوزه دانش و فناوری فعال است، گفت: جهاددانشگاهی در مسیر علمی و انقلابی حرکت مؤثری داشته و امروز نیز در بخش‌های مختلف علمی و فناوری شاهد موفقیت این نهاد انقلابی هستیم.

وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی جزو نهادهای انقلابی است و دانشگاهیانی که خواستار تحول بودند در قالب این مجموعه فعالیت می‌کنند و علی‌رغم وجود فراز و نشیب‌ها در مسیر انقلاب همچنان خط مشی خود را حفظ کرده است. جهاددانشگاهی در مسیر تحول گرایانه خود، اتفاقات مهمی را رقم زده و همواره در کنار نظام بوده و توفیقات بسیاری در عرصه‌های مختلف داشته است.

علی‌اصغر فاتحی‌فر، سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در زمینه‌های مختلف از جمله حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی گفت: پژوهشکده توسعه و برنامه‌ریزی استان از یک دهه قبل با هدف کمک به توسعه استان در زمینه‌های مختلف برنامه‌ریزی و مدیریت شکل گرفت. این سازمان هزینه‌های بسیاری را برای راه‌اندازی و ادامه فعالیت این بخش کرده است.

وی ادامه داد: متأسفانه در طول مدت فعالیت این پژوهشکده در استان نتوانسته‌ایم نسبت به ایجاد ردیف بودجه استانی همانند سایر پژوهشکده‌های جهاددانشگاهی در کشور برای توسعه فعالیت‌های علمی این پژوهشکده اقدام کنیم.

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، در پایان اظهار کرد: در صورت حمایت نمایندگان استان در جهت اختصاص ردیف بودجه اختصاصی برای این مجموعه علمی، می‌توانیم به‌عنوان اتاق فکر استان در حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی و همچنین در زمینه مطالعات علوم انسانی بیش از پیش فعالیت کنیم.

انتهای پیام
captcha