مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر البرز تمدید شد
کد خبر: 4101769
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر البرز تمدید شد

مهلت ارسال آثار به هفتمین دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان البرز بنا به درخواست اصحاب رسانه تا ۱۰ آذرماه تمدید شد.

جشنواره ابوذر

به گزارش ایکنا از البرز، بنا به درخواست اصحاب رسانه مهلت ارسال آثار به هفتمین دوره از جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان البرز تا ۱۰ آذرماه تمدید شد.

محورهای این شامل شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، پیوند رسانه و صنعت، جهاد تبیین، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، خانواده، جامعه، فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی‌ اسلامی و امید و نشاط‌آفرینی است.

موضوعات جشنواره باید در قالب گزارش خبری، مصاحبه، گزارش تحقیقی و تحلیلی، عکس، یادداشت و سرمقاله، گزارش ویدئویی، تیتر، مستند، موشن‌گرافی، پادکست و اینفوگرافی ارائه شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا ۱۰ آذرماه جاری فرصت دارند آثار خود را به شماره ۰۹۳۷۳۳۶۸۸۷۱ ارسال کنند و یا به دبیرخانه جشنواره به نشانی چهارراه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر، دفتر سازمان بسیج رسانه استان البرز تحویل دهند.

یادآور می‌شود، هر شرکت‌کننده‌ می‌تواند فقط چهار اثر در هر قالب ارسال کند و آثاری که به‌صورت دستی یا ایمیل ارسال شود مورد قبول نیست و در جشنواره شرکت داده نمی‌شود. آثار شرکت‌کنندگان باید در رسانه ملی یا یکی از رسانه‌های دیداری یا شنیداری، مکتوب و مجازی منتشر شده باشد و باید صفحه کامل نشریه‌ای که در آن آثار خود را منتشر کرده‎‌اند ارسال شود و به‌صورت بریده نباشد.

انتهای پیام
captcha