آغاز آخرین ماه فصل پاییز با 3 فوتی کرونا
کد خبر: 4101609
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

آغاز آخرین ماه فصل پاییز با 3 فوتی کرونا

وزارت بهداشت از فوت سه بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد: طی همین مدت 48 بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند.

آغاز آخرین ماه فصل پاییز با 3 فوتی کرونا

به گزارش ایکنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مربوط به کرونا را در کشور اعلام کرد که بر اساس این اعلام: تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۶۸۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۱۰۶ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۷۵۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۱ هزار و ۵۴۰ دُز رسید. در شبانه روز گذشته سه هزار و ۷۰۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز یکم آذرماه، براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۶ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۵۹ هزار و ۴۱۶ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، سه بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۳۰ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۳۳۴ هزار و ۸۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

72 نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۵۴ میلیون و ۵۲۱ هزار و ۸۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، چهار شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۳۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha