معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4101321
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش چهارمحال‌وبختیاری

اسامی برگزیدگان مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش چهارمحال‌وبختیاری در دو بخش بانوان و آقایان اعلام شد.

قرآنبه گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، براساس اعلام اداره‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال‌وبختیاری، افراد برگزیده مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش چهارمحال‌وبختیاری در دو بخش بانوان و آقایان اعلام شد و نفرات برتر به مرحله کشوری راه یافتند.

در رشته قرائت تحقیق بخش آقایان، عباس اسدی گندمانی به مقام نخست دست یافت، حمید پیراینده حائز عنوان دوم شد و رحمت‌الله محراب گله مقام سوم را کسب کرد؛ در رشته حفظ ۱۰ جزء آقایان نیز محمدطاها روزبهی به‌عنوان برگزیده معرفی شد.

همچنین در رشته مفاهیم آقایان، حبیب‌الله صادقی منش اول شد و سبزعلی یوسفیان و بابک احمدی به‌طور مشترک به مقام دوم دست یافتند، صادق جعفریان نیز در این رشته مقام سوم استان را کسب کرد.

فاطمه اسدی، سیده سکینه هاشمی و کبری ترابی به‌ ترتیب حائز عناوین اول تا سوم رشته قرائت تحقیق در بخش بانوان شدند؛ همچنین در رشته حفظ ۱۰ جزء بانوان، مریم مرادی مقام نخست را کسب کرد و خورشید عباسی و اعظم عظیمی به‌ترتیب دوم و سوم شدند.

زهرا اقبالی مقام نخست استان را در این دوره از مسابقات در رشته مفاهیم بخش بانوان کسب کرد و زیور عباسی به مقام دوم این رشته رسید. همچنین نرگس ابراهیمی در رشته حفظ ۲۰ جزء و معصومه علایی در رشته حفظ کل تنها برگزیدگان استان در این دو رشته در بخش بانوان بودند.

متسابقانی که نمره حد نصاب لازم را کسب کرده‌اند به‌عنوان نفرات اول تا سوم استانی معرفی شده و نفر اول هر رشته به مرحله کشوری راه می‌یابد؛ نمرات حدنصاب لازم برای رشته قرائت تحقیق ۷۵، حفظ کل ۹۰، حفظ ۲۰ جزء ۹۰، حفظ ۱۰ جزء ۹۰ و نمره حدنصاب رشته مفاهیم که به‌صورت تستی برگزار می‌شود، ۸۰ اعلام شده است.

شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان روز گذشته ۲۹ آبان‌ماه با حضور حدود ۴۰ نفر قرآنیان از سراسر استان در دو بخش بانوان و آقایان در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha