ضرورت فرهنگ‌سازی تعامل مردم با پلیس
کد خبر: 4101319
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

ضرورت فرهنگ‌سازی تعامل مردم با پلیس

نماینده مردم کازرون و کوه‎‌چنار در مجلس شورای اسلامی خواستار فرهنگ‌سازی تعامل مردم با پلیس شد و گفت: امروز حضور پلیس موجب آرامش و آسایش است و ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم ما قدردان پلیس باشند.

دیدار فریدون عباسی با فرمانده انتظامی کوه‌چناربه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، فریدون عباسی، نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی امروز، 30 آبان در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان، عملکرد كاركنان انتظامی را در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی و برقراری نظم و امنیّت قابل تقدیر دانست و گفت: امروز کار فراجا بسیار حسّاس و پرمخاطره است.

وی افزود: این امنیّت مطلوب پس از عنایت خداوند و تدابیر مقام معظّم رهبری (مدظله العالی) مرهون تلاش‌های نیروهای مسلّح از جمله فراجا است.

عباسی بر ضرورت فرهنگ‌سازی و دعوت مردم به تعامل با پلیس تأکید و بیان کرد: امروز حضور پلیس موجب آرامش و آسایش است و ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم ما قدردان پلیس باشند.

در ادامه این دیدار لطف‌الله محمدی، فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار با قدردانی از حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حضور مسئولان خدوم باعث قوّت قلب دو چندان نیروهای تلاشگر انتظامی برای خدمات رسانی ارزنده به شهروندان است.

وی بیان کرد: پلیس با تمام توان و به صورت شبانه‌روزی در راستای انجام وظایف خود به نحو احسن تلاش می‌کند و در این راستا تعامل بین نهادها در ایجاد امنیّت و حفظ اقتدار نظام مقدّس جمهوری اسلامی یک ضرورت است.

انتهای پیام
captcha