راه‌یابی ۴ شرکت‌کننده مازندرانی به مرحله نهایی مسابقات قرآن در خوزستان
کد خبر: 4101296
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

راه‌یابی ۴ شرکت‌کننده مازندرانی به مرحله نهایی مسابقات قرآن در خوزستان

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف مازندران از راه‌یابی چهار نفر از متسابقین رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم مازندرانی به فینال چهل و پنجمین دوره از مسابقات قرآن در خوزستان خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی سیفی کناریحجت‌الاسلام مصطفی سیفی‌کناری، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، از راه‌یابی چهار نفر از متسابقین رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم بخش آقایان به فینال چهل و پنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: سيدصادق مسلمی و مصطفى قاسمی در رشته قرائت تحقيق و آقايان محمدرضا رضايی و پيمان ايازی در رشته حفظ كل به فينال مسابقات كشوری در خوزستان راه يافتند.

وی ضمن تبريک به همه راه‌یافتگان به فینال مسابقات قرآنی ۱۴۰۱ افزود: با توجه به سطح بالای متسابقین مازندرانی، امید است که شاهد درخشش شرکت‌کنندگان در مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم باشیم.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف مازندران با اشاره به میزبانی خوزستان در  چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های آوایی گفت: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان از ۲۲ تا ۲۸ دی در اهواز برگزار خواهد شد.

سیفی در پایان با اشاره به متسابقین بخش بانوان اظهار کرد: نفرات برتر مرحله فینال بخش بانوان بعد از پایان داوری مرکز امور قرآنی استان مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha