تقدیم 20 شهید طی حوادث اخیر در فارس
کد خبر: 4101099
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰

تقدیم 20 شهید طی حوادث اخیر در فارس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه طی این مدت فارس حدود ۲۰ شهید در راه خدا و در مسیر تأمین امنیت استان تقدیم نظام کرده است، گفت: مردم خواهان پایان مماشات در برابر اغتشاشگران هستند.

سماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 29 آبان در جلسه هیأت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌ مقدس استان، گفت: هر گامی که در مسیر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برداشته شود، در نهایت موجب امنیت پایدار و به تبع آن زمینه‌سازی برای توسعه و رشد کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیار خوشحالیم که  امروز وقت و انرژی‌مان در کنار خدمت به مردم صرف موضوعات مرتبط با شهدا می‌شود، افزود: در همین دو ساعتی که در این جلسه در کمال آرامش حضور داشتیم، خبر شهادت چندین نفر از مدافعان امنیت کشور به ما مخابره شد.

محبی‌پور با تصریح اینکه طی این مدت فارس حدود ۲۰ شهید در راه خدا و در مسیر تأمین امنیت استان تقدیم نظام کرده است، گفت: هفت شهید در استان به عنوان مدافعین امنیت و ۱۳ شهید نیز در شاهچراغ (ع) به دست دشمن تروریست به شهادت رسیدند که همین مسئله مبیّن اهمیت گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، بداخلاقی‌ها و اعمال غیرانسانی چون فحاشی و هتاکی به پرچم کشور و مقدسات نظام و دین، ترور، پرتاب شیئ و شلیک گلوله و کشتن مردم بی‌گناه و مدافعان امنیت را از جمله شگردهای منافقین و اغتشاشگران و تجزیه‌طلبان و دشمنان برای تضعیف امنیت و نظام برشمرد و افزود: مردم خواهان پایان مماشات مسئولان در برابر اغتشاشگران هستند.

وی تصریح کرد: دلیل اینکه نیروهای ما اینگونه شبانه‌روزی سر و سینه خود را سپر سنگ و گلوله می‌کنند، بصیرت آن‌ها نسبت به آینده کشور و اهمیت امنیت و داشتن روحیه جانفشانی و ایثار است که همچنان در نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجی ما وجود دارد، به سبب همین اعتقاد و ایمان آن‌ها و علاقه‌شان به میهن و نظام و داشتن روحیه ایثار و شهادت است که این میهن حفظ شده و آن‌ها به خوبی می‌دانند که امنیتی که در این ایام حفظ می‌شود، راه توسعه را هموار خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha