خدمت به مردم مأموریت سپاه و بسیج است
کد خبر: 4101026
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
رئیس سازمان بسیج سازندگی:

خدمت به مردم مأموریت سپاه و بسیج است

رئیس سازمان بسیج سازندگی خدمت به مردم را مأموریت سپاه و بسیج دانست و گفت: برنامه‌های خدمت‌رسانی بسیج را در حوزه نهضت خدمات مؤمنانه، محرومیت‌زدایی روستاها، در محلات حاشیه شهر و در اقتصاد مقاومتی پیش می‌بریم.

سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی امروز، ۲۹ آبان‌ماه در جریان اجرای رزمایش «جهادگران فاطمی۲» در شهرستان کهنوج اظهار کرد: امروز و به مناسبت هفته بسیج چند پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان کهنوج افتتاح شد که شامل پروژه‌های آب شرب، مسکن محرومان و در زمینه رفع فقر و محرومیت بود.

وی با بیان اینکه شهرستان کهنوج سرشار از ظرفیت‌های خدادادی است که اگر این پتانسیل‌ها با نیروی انسانی، تجربه و علم و دانش پیوند بخورد کارهای بی‌نظیری انجام می‌شود، افزود: سازمان بسیج مستضعفان به کمک سپاه‌های استانی در هفته بسیج با شعار «بسیج خدمتگزار مردم است»، تلاش می‌کند خدمات بسیج را ارائه دهد.

سردار زهرایی خدمت به مردم را مأموریت سپاه و بسیج دانست و افزود: برنامه‌های خدمت‌رسانی بسیج را در حوزه نهضت خدمات مؤمنانه(شامل ۱۲ نوع خدمت از جمله جهیزیه، بسته معیشتی، آزادی زندانیان و ...)، محرومیت‌زدایی روستاها (تأمین آب شرب، ساخت مسکن و ايجاد جاده)، در محلات حاشیه شهر (موضوعات بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال) و در اقتصاد مقاومتی (با ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه و کارگاه‌های کوچک اشتغال‌زا و مشاغل خانگی) پیش می‌بریم.

وی با بيان اینکه در هفته بسیج رزمایش بزرگ «جهادگران فاطمی۲» در سراسر کشور در حال برگزاری است، گفت: در این رزمایش ۱۴ هزار گروه جهادی با حضور حدود ۱۵۰ هزار جهادگر در مدت ۱۹ روز در عرصه‌های خدمت‌رسانی در يک هزار نقطه محروم شهرستان‌ها حضور مى‌یابند که این اقدامات تا نیمه آذرماه ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی از برگزاری همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی همزمان با هفته بسیج برای مقاوم کردن اقتصاد توسط مردم خبر داد و گفت: امیدواریم با نقش‌آفرینی و بسیج مردم بتوان زمینه‌هایی فراهم کرد برای اینکه چتر انقلاب روی قشری که دشمن روی آن کار می‌کند، گسترده‌تر شود.

انتهای پیام
captcha