اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی همزمان با هفته بسیج در البرز
کد خبر: 4100964
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی همزمان با هفته بسیج در البرز

رئیس بسیج سازندگی استان البرز گفت: همزمان با هفته بسیج بهره‌برداری از ۳۳۲ پروژه محرومیت‌زدایی عمرانی در هفت شهرستان این استان آغاز شد.

بسیج سازندگی

مهران طیران، رئیس بسیج سازندگی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج بهره‌برداری از ۳۳۲ پروژه محرومیت‌زدایی عمرانی در هفت شهرستان این استان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اجرا می‌شود، افزود: از بین این طرح‌ها 190 طرح در زمینه بازسازی و مرمت خانه‌های محرومان است.

این مسئول بیان کرد: احداث و تکمیل خانه محروم، تأمین آب کشاورزی و آب آشامیدنی، مرمت و احداث کارگاه اشتغال، احداث مدرسه و بهسازی راه روستایی، ساخت مسجد و تکمیل زمین ورزشی از دیگر طرح‌های هفته بسیج است.

طیران گفت: همچنین همزمان با هفته بسیج ۳۱۸ اردوی جهادی خدمات‌رسان و محرومیت‌زدایی برای ارائه خدمات مختلف به مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان اعزام شدند که از این تعداد ۱۶۸ اردوی جهادی برای انجام امور عمرانی در مناطق محروم مستقر هستند.

وی در ادامه با اشاره به شعار محوری امسال در هفته بسیج با عنوان «بسیج، خدمتگذاری ملت ایران» تصریح کرد: این شعار از بیانات امام راحل که فرمودند «بسیج پاره تن من است» گرفته شده است و این، یعنی بسیج در صحنه‌های مختلف برای مردم خدمت کرده و می‌کند.

این مسئول هدف از برگزاری هفته بسیج را، گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه، تجدید بیعت و آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و افزود: هفته بسیج فرصتی است که از طریق رسانه‌ها، خدمات بسیج و ظرفیت‌های تشکیلات مردم‌پایه بسیج را به نمایش گذاشته و توسعه دهیم.

انتهای پیام
captcha