معرفی نفرات برتر جشنواره ملی «تلاوت‌های مجلسی» گلستان
کد خبر: 4100915
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

معرفی نفرات برتر جشنواره ملی «تلاوت‌های مجلسی» گلستان

نفرات برتر مرحله استانی هفدهمين جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی استان گلستان با رأی مستقیم مردم معرفی شدند.

هفدهمین جشنواره ملی تلاوت های مجلسی در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، هفدهمين دوره جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی مرحله استانی استان ‌گلستان شامگاه، 28 آبان‌ به میزبانی شهرستان گرگان و با حضور فعالان قرآنی، قاریان و حافظانی از استان و شهرستان گرگان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد.

در این محفل نورانی 7 نفر از قاریان مختلف در شهرستان از جمله محمد پیراسته، حسینعلی خواجه، رضا دهقان، محسن رعیت، محسن علینقیان، مجتبی فرامرزی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم با هم رقابت کردند.

در این رقابت‌ها مجتبی فرامرزی، رضا دهقان و حسینعلی خواجه با رأی مستقیم مردم و مستمعین به‌عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب و به مرحله کشوری این جشنواره که دی‌ماه در هرمزگان برگزار می‌شود، راه یافتند.

در این جشنواره یک نوجوان گلستانی به قرائت آیات نورانی وحی پرداخت و در ادامه اجرای سرود توسط گروه نونهالان و نوجوانان آوای رضوان استان گلستان برگزار و در نهایت از 7 نفر قاریان حاضر در این جشنواره تجلیل شد.

در پایان نیز بین حاضران در این محفل معنوی به قید قرعه هدایای معنوی اهدا شد. این برنامه با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه گلستان، سپاه نینوا استان گلستان، سازمان تبلیغات اسلامی گلستان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جبهه فعالان قرآنی استان و با حضور جمعی از  قاریان و حافظان قرآن این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha