دستگاه‌های فرهنگی در حیطه وظایفشان قوی عمل نکرده‌اند
کد خبر: 4100842
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸

دستگاه‌های فرهنگی در حیطه وظایفشان قوی عمل نکرده‌اند

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) با بیان اینکه اساس انقلاب اسلامی، فکری، معرفتی و فرهنگی است، به همین دلیل دستگاه‌های فرهنگی حتی یک لحظه هم نباید غفلت کنند، گفت: حوادث اخیر کشور نشان داد که این دستگاه‌ها در حیطه وظایف خود، قوی عمل نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) امروز، 28 آبان در حاشیه مراسم تشییع حجت‌الاسلام محمد زارع مؤیدی، روحانی بسیجی گفت: پیام حضور پرشور مردم در تشییع شهدای امنیت، کاملا واضح و روشن است و آن تکریم و تعظیم شهدا و ادامه این راه پرشور و همچنین گرفتن انتقام این خون‌های پاک از اغتشاشگران است.

وی با بیان اینکه هر وقت خونی از انسان مظلومی به زمین می‌ریزد، سبب حرکتی جدید و جوشش خون در رگ‌های انسان‌های انقلابی می‌شود، تأکید کرد: این خون‌های پاک باعث بیداری بیشتر مردم آزاده می‌شود.

رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی گفت: افراد فریب خورده در کشور که با آهنگ دشمنان می‌رقصند و سردمداران داخلی و خارجی آنان، باید متوجه شده باشند که با این اقدامات شیطانی هیچ خللی به این نظام مقدس وارد نخواهد شد و مردم آزاده ایران همچنان پای نظام و انقلابشان ایستاده‌اند.

 وی، انقلاب اسلامی ایران را یک انقلاب بزرگ مردمی عنوان کرد و ادامه داد: اساس انقلاب اسلامی، فکری، معرفتی و فرهنگی است؛ به همین دلیل دستگاه‌های فرهنگی حتی یک لحظه هم نباید غفلت کنند. حوادث اخیر کشور نشان داد که این دستگاه‌ها در حیطه وظایف خود، قوی عمل نکرده‌اند.

کلانتری ادامه داد: وقتی که ما می‌بینیم عده‌ای تحت تاثیر تبلیغات پوشالی دشمن قرار می‌گیرند، نشانه عدم موفقیت دستگاه‌های فرهنگی است و این، وظیفه را سنگین‌تر می‌کند. وظیفه دستگاه‌های فرهنگی همیشه یک وظیفه فوری، واجب و همه‌جانبه است که هیچگاه نباید نادیده گرفته شود.

انتهای پیام
captcha