آغاز رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» در سمنان
کد خبر: 4100643
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

آغاز رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» در سمنان

فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان با خبر آغاز رزمایش بزرگ جهاد گران فاطمی 2 در استان، گفت: این رزمایش شاخص‌ترین برنامه هفته بسیج سال جاری است.

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی۲ در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان، امروز، 28 آبان، در جمع خبرنگاران، از آغاز رزمایش بزرگ جهاد گران فاطمی دو در استان سمنان خبر داد.

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و کمک به مردم مناطق کمتر برخوردار از مهمترین اولویت‌های این رزمایش بزرگ است، اظهار کرد: ۶۰۰ گروه جهادی در سراسر استان سمنان طی ده روز در این رزمایش خدمت‌رسانی، حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه استان سمنان ادامه داد: این رزمایش امروز همزمان با دیگر نقاط کشور برگزار و دور دوم آن بعد از نوروز سال جاری است که غالب روستاهای کمتر برخوردار استان سمنان میزبان گروه‌های جهادی هستند.

دامغانی با بیان اینکه مسائل عمرانی، کمک به دامداری و تولید، مشاوره، پزشکی، مسائل فرهنگی و زیرساختی از جمله خدمات بسیجیان در این رزمایش است، متذکر شد: امروز مراسم محوری آغاز رزمایش در دامغان با حضور بسیجیان انجام شد.

به گفته فرمانده سپاه استان سمنان؛ ۹ هزار و ۴۷۰ فعالیت در قالب بیش از ۲۷۰ عنوان برنامه، در طول هفته بسیج در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود که جشنواره رسانه‌ای، دیدار خانواده شهدا، اردوی جهادی، نمایشگاه، فعالیت‌های هنری و ورزشی از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام
captcha