جنگ رسانه‌ای دشمن برای تفرقه‌افکنی است
کد خبر: 4100435
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۴
صدیقی:

جنگ رسانه‌ای دشمن برای تفرقه‌افکنی است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند موفقیت ما را ببیند لذا به جنگ رسانه‌ای روی آورده است، گفت: دشمن می‌خواهد با ایجاد دسیسه‌ها به تفرقه‌افکنی بپردازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهرانبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران شامگاه پنج‌شنبه، 26 آبان در مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که همزمان با وداع با پیکر شهید روحانی بسیجی، حجت‌الاسلام محمد زارع مؤیدی در این حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به وقایع اخیر تصریح کرد: امروز دشمن جنگ سایبری و جنگ ترکیبی به راه انداخته است.

وی افزود: دشمن از حرکت جهشی دولت طی یک سال گذشته برای حل مشکلات و پیشرفت امور عصبانی است و نمی‌تواند موفقیت ما را ببیند لذا به جنگ رسانه روی آورده است تا به خیال خود ما را تضعیف کند.

صدیقی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با ایجاد دسیسه‌ها به تفرقه‌افکنی بپردازد و روح حقارت را مانند دوران طاغوت به کشور تزریق کند و ننگ‌هایی مانند کاپیتولاسیون را به کشور ما بدمد.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های 2500 ساله با پول مردم و توهین به مقدسات و باشگاه افسران و بی‌دینی در دانشگاه‌ها و .... اظهار کرد: این اقدامات را ما در 43 سال پس از انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا از کشور خود زدوده‌ایم و امروز به قدرت برتر جهان تبدیل شده‌ایم و دشمن باید بداند که ملت ما شکست‌ناپذیر است و سختی و شهادت آن‌ها را از اهداف عالی خود متوقف نخواهد کرد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه یاد شهدای مدافع امنیت و همچنین وقایع تروریستی را گرامی داشت و گفت: شهید در پیشگاه خدا دارای جایگاه متعالی است و شهید مظهر جلال خدای متعال است و خانواده‌هایی که در حوادث اخیر شهید داده‌اند با اقتدار و ایستادگی خود در مقابل دشمن و نقشه آن‌ها باید انتقامشان را از دشمنان بگیرند البته ملت ما که زیر پرچم ولایت فقیه قرار دارد، هر چه هم خون بدهند باز هم دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی بر نمی‌دارند.

وی با اشاره به شهدای حوادث اخیر شیراز نیز گفت: مردم شهیدپرور شیراز بار دیگر پس از حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شاهد به شهادت رسیدن حجت‌الاسلام محمد زارع مؤیدی، روحانی بسیجی در اغتشاشات اخیر بوده‌اند.

امام جمعه موقت تهران افزود: مردم شیراز در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که هیچ‌گاه با تشیع و انقلاب فاصله نداشته‌اند و همواره از بصیرت در زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی برخوردار بوده‌اند.

ملت ایران، ملت غیور و ثابت‌قدمی است

صدیقی با اشاره به حضور پرشور مردم شیراز در تشییع و تدفین شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) افزود: امیدواریم مردم شیراز بار دیگر با حضور در مراسم تشییع و تدفین حجت‌الاسلام محمد زارع مؤیدی، روحانی بسیجی ثابت کنند که تا چه اندازه پای آرمان‌ها شهدای خود ایستاده‌اند و خانواده این شهید والامقام بدانند که این روحانی شهید متعلق به تمامی ماست همان‌طور که آرشام را فرزند خود می‌دانیم و در غم شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شریک هستیم.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر با تأکید بر اینکه ملت ایران، ملت غیور و ثابت‌قدمی است که همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، گفت: خدای متعال برای دفاع از دین خود به بسیجی، مردم و روحانی نیاز ندارد و خودش در عرصه‌های مختلفی از دین دفاع کرده است.

وی با اشاره به آیات سوره فیل اظهار کرد: مصداق آیه مبارکه «أَلَمْ تَرَ كَيْفَ فَعَلَ رَبُّكَ بِأَصْحَابِ الْفِيلِ» را در صحرای طبس دیده‌ایم و خداوند در صحرای طبس به مردم کشور ما نشان داد که وقتی تفنگداران دشمن به طبس آمدند چگونه خدای تبارک، شن‌های این صحرا را مأمور کرد تا دشمن را شکست دهند و هیبت نظامی آمریکا در هم شکسته شود.

صدیقی ادامه داد: دوران هشت سال دفاع مقدس هم فرصتی مغتنم بود که خدای متعال ایجاد کرد تا دنیا نظاره‌گر صبر و استقامت و قدرت و ایمان مردم کشور ما باشند که تازه انقلاب کرده بودند و با دست خالی و بدون حمایت در برابر یک جنگ جهانی نابرابر ایستادند.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: کشورهای مختلفی از آمریکا و انگلیس و ... در دوران جنگ به صدام و رژیم بعثی کمک رساندند اما کشور ما تنها وسط میدان بود و خدا خواست عظمت ملت ایران در تاریخ الگو باشد و نمونه‌ای از مقاومت یاران حضرت سیدالشهدا (ع) در صحرای کربلا باشیم و در تاریخ بنویسند ملت ایران چه ایمانی دارند و چه عشقی به شهادت و مکتب خود دارند و چگونه در حالی که امام زمان (عج) نیامده است، بوی ایشان را استشمام می‌کنند و ولی‌فقیه را نایب امام زمان (عج) می‌دانند و دار و ندار خود را در این راه می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه ولی‌فقیه برای مردم دلسوزی عاشقانه می‌کند، بیان کرد: رهبر عظیم‌الشأن انقلاب، مرد خدا و پدر ملت و حتی از پدر مهربان‌تر برای مردم هستند و همواره در مقاومت شجاعانه و مدیریت پیغمبرانه خودشان را در عرصه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند و این جایگاه رهبری دل‌هاست و قدرت اعتقاد و محبت و ایمان است که در وجودشان موج می‌زند و ارتباط جمکرانی ایشان و سعادت در گفتارشان موجب شده است تا دشمن در مواجهه با حکمت ایشان همواره مغلوب شود.

صدیقی با بیان اینکه تک تک ملت ایران دست و چشم رهبری هستند و دل رهبر ما عمیق‌تر از پدر و مادر همراه ملت است، گفت: تاریخ نظیر مقاومت ما ندیده است و پیروزی ما پیروزی خون بر شمشیر است که نظیر آن را جهان سراغ ندارد.

انتهای پیام
captcha