برگزاری بیش از دوهزار برنامه به مناسب هفته بسیج مستضعفین در گلستان
کد خبر: 4100171
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

برگزاری بیش از دوهزار برنامه به مناسب هفته بسیج مستضعفین در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان از برگزاری بیش از دوهزار برنامه به مناسب هفته بسیج مستضعفین با شعار محوری «بسیج خدمت‌گزار ملت ایران» در سطح استان گلستان خبر داد.

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفین که امروز، 25 آبان در سالن بصیرت سپاه نینوا برگزار شد، گفت: یکی از معجزات امام راحل(ره) تشکیل بسیج مستضعفین بود که بعد از 43 سال از تشکیل این شجره طیبه هر روز برای نظام جمهوری اسلامی خیر و برکت داشته است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان‌اینکه بسیج مطالبه‌گر و فرصت‌طلب نیست چرا که مطالبه‌گری غیرروحیه بسیجی است، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و چالش‌هایی که دشمنان در بحث تجزیه طلبی ایران ایجاد کرده بودند بسیج با روحیه انقلابی در برابر افکار شوم دشمنان ایستاد.

سردار ملک‌شاهکویی تصریح کرد: بسیج بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین بوده است و امروزه هم این تفکر بسیجی است در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن قرار گرفته و ایفای نقش می‌کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: بسیجیان ما علاوه در خدمت در عرصه جهاد در مواقع ضروری از جمله سیل و زلزله و تامین آب شرب، بهداشت،‌ مسکن، اشتغال و موضوعات اجتماعی و امنیتی نقش آفرینی کرده است. 

فرمانده سپاه نینوا گلستان از برگزاری بیش از دوهزار برنامه به مناسب هفته بسیج مستضعفین در در سطح سپاه، نواحی و حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه ها با شعار محوری «بسیج خدمت‌گزار ملت ایران» ۷۲ عنوان برنامه در قالب ۹ سرفصل در هفته بسیج در گلستان برگزار می‌شود.

سردارملک شاهکوهی با بیان‌اینکه از تعداد کل برنامه‌ها ۳۴ برنامه شاخص در هفته بسیج برگزار خواهد شد، افزود: نواختن زنگ بسیج دریکی از مدارس شاخص، رزمایش جهادی فاطمی ۲ و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، جشنواره اقتصاد مقاومتی مردمی و فرصت‌های شغلی، رزمایش خدمت مومنانه و توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی با حضور سردار حزنی، افتتاح پروژه آبرسانی، افتتاح طرح پیشرفت مدرسه، راه‌اندازی طرح محیا ۵۲ پایگاه تخصصی عفاف حجاب، کلنگ‌زنی درمانگاه شهرستان آق‌قلا، ویژه برنامه تلویزیونی فرزندان آفتاب از جمله برنامه‌هایی که در این هفته برگزار خواهد شد.

وی از تشرف تعدادی از نخبگان گلستانی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) تهران را از جمله برنامه‌های هفته بسیج در گلستان برشمرد و گفت: بازدید از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان، فضا سازی و تبلیغات محیطی،جشنواره استانی مالک اشتر و جشنواره اسوه بسیج محلات، برگزاری صبحگاه بسیجیان ادارات کل، پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی دهمین بیمارستان صحرایی در گنبدکاووس،‌ برپایی محافل انس با قرآن، سرکشی و دیدار با یک هزار و ۲۰۰ خانواده شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی اردوی جهادی میز خدمت در مصلی نماز جمعه و آزادسازی ۳۰ زندانی غیرعمد مالی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج امسال در سطح استان است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha