همایش «مهرواره بانور» در ایلام برپا شد
کد خبر: 4099934
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

همایش «مهرواره بانور» در ایلام برپا شد

همایش «مهرواره بانور» با محوریت تقویت بنیاد خانواده روز گذشته، در اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام برگزار شد.

مهرواره بانوربه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام منوچهر رئیسی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، روز گذشته 24 آبان، در همایش «مهرواره بانور»، که در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان ایلام برگزار شد، با بیان اینکه این طرح پیرامون مسائل و موضوعات خانواده برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: اهداف اجرای طرح در راستای تقویت بنیاد خانواده است.

وی با بیان اینکه بخشی از طرح ویژه تبیین مسیر انقلاب اسلامی است؛ گفت: جهاد تبیین، ایجاد امید در جامعه، شناسایی و توانمندسازی بانوان از جمله اهداف این طرح است.

علیرضا لاور، مدیرآموزش بنیاد خانواده، با اشاره به شیوه آموزش خانواده‌ها تصریح کرد: آموزش خانواده با رویكرد تربیت محور می‌تواند به افزایش سطح كیفی خانواده كمک كند.

وی با اشاره به افزایش سرعت زندگی در جوامع مدرن، افزود: روابط میان اعضای خانواده در دوران دستیابی به كاركردهای مدرن از حالت صمیمی و شخصی به روابطی رسمی و غیرشخصی تبدیل شده‌اند.

مدیرآموزش بنیاد خانواده با اشاره به اینكه بسیاری از افراد در جامعه مدرن از نظر روحی و عاطفی دچار فرسایش می‌شوند، اظهار کرد: جامعه ایران امروزه در مرحله گذر از سنت به مدرن قرار دارد، بر همین اساس علاوه بر كنار نگذاشتن آداب و سنت، مردم ایران هنوز به‌صورت كامل وارد دنیای مدرن نشده‌اند.

وی در پایان در مورد موضوعاتی چون ازدواج آسان، کاهش طلاق و آسیب‌های آن و افزایش فرزندآوری راهکارهایی مطرح کردند که با استقبال مخاطبین مواجه شد.

انتهای پیام
captcha