اطلاعیه حج و زیارت استان مرکزی درخصوص قبوض ودیعه‌گذاری
کد خبر: 4099922
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸

اطلاعیه حج و زیارت استان مرکزی درخصوص قبوض ودیعه‌گذاری

روابط عمومی اداره کل حج و زیارت استان مرکزی، اطلاعیه‌ای درخصوص مراجعه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع به سامانه تکمیل اطلاعات حج تمتع صادر کرد.

کعبه

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، روابط عمومی اداره کل حج و زیارت استان مرکزی، اطلاعیه‌ای درخصوص مراجعه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع به سامانه تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع صادر کرد. متن اطلاعیه بدبن شرح است.

با توجه به ضروت برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت درخصوص اعزام ودیعه‌گذاران حج تمتع و همچنین ایجاد پل ارتباطی میان این سازمان و ودیعه‌گذاران و اطلاع رسانی های مختلف، ایجاب می‌کند تمام سپرده‌گذاران حج تمتع در اسرع وقت و فارغ از اینکه در چه سالی قصد تشرف به حج را دارند و یا نوبت آنان باشد، با مراجعه به سامانه تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع به آدرس  Reserve.haj.irنسبت به درج و ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای و تکمیلی خود اقدام کرده و در پایان کد رهگیری دریافت کنند تا در آینده و پس از مشخص شدن کاروان‌های اعزامی بتوانند با سرعت و سهولت بیشتری نسبت به انتخاب و ثبت‌نام در کاروان اقدام کنند.

بدیهی است مراجعه به این سامانه و اخذ کدرهگیری صرفاً به منظور به‌روزرسانی اطلاعات فردی افرادست و تشرف به حج تمتع براساس تعداد ویزای تخصیصی به ایران در هر سال و دعوت از مشمولین تشرف براساس اولویت‌های قبوض ثبت‌نامی و نیز ضوابط کشور میزبان خواهد بود و سازمان حج و زیارت براین اساس نسبت به برنامه‌ریزی، فراخوان و اعزام افراد عمل خواهد کرد. اولویت‌های تشرف و ضوابط اعزام به حج تمتع سال 1402 پس از انجام مذاکرات فی مابین با کشور عربستان و در زمان مقرر به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha