همکاری آموزش و پرورش برای تأمین امنیت جامعه
کد خبر: 4099869
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

همکاری آموزش و پرورش برای تأمین امنیت جامعه

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اهمیت همکاری برای حفظ تأمین امنیت جامعه تأکید کرد: برای تأمین امنیت جامعه با سایر دستگاه‌ها همکاری لازم را می‌کنیم زیرا معلمان و دانش‌آموزان قشر بزرگ جامعه هستند.

محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 24 آبان در مراسم افتتاحیه طرح ‌«یاریگران زندگی» و گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی که در دبیرستان فرشتگان ناحیه 4 شیراز برگزار شد، گفت: در هر بخش و گامی باید قدردان جانفشانی‌های نیروهای نظامی و انتظامی باشیم که شب و روز برای تأمین امنیت کشور تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت همکاری برای حفظ تأمین امنیت جامعه تأکید کرد: برای تأمین امنیت جامعه با سایر دستگاه‌ها همکاری لازم را می‌کنیم زیرا معلمان و دانش‌آموزان قشر بزرگ جامعه هستند.

عسکری با اشاره به فعالیت تشکل «یاریگران زندگی» برای کاهش آسیب‌های اجتماعی میان دانش‌آموزان، گفت: علاوه بر این تشکل تمام دانش‌آموزان درباره اطلاع‌رسانی آسیب‌های ناشی از مواد مخدر تلاش داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در پایان از مدیران ادارات خواست تا با تفویض اختیار به مدیران مدارس فرصت خلاقیت و نوآوری را برای آن‌ها فراهم کنند و به دانش‌آموزان نیز میدان دهند تا زمینه خلاقیت آن‌ها برای برنامه‌ها با محوریت دانش‌آموزان فراهم شود.

انتهای پیام
captcha