جهاد تبیین؛ راه مقابله با روایتگری دروغین استکبار جهانی علیه ایران
کد خبر: 4099789
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

جهاد تبیین؛ راه مقابله با روایتگری دروغین استکبار جهانی علیه ایران

نماینده ولی‏‌فقیه در سپاه لرستان با بیان اینکه جهاد تبیین چراغ راه مقابله با روایتگری دروغین استکبار جهانی علیه ایران اسلامی است، گفت: دشمنان با طراحی نقشه‌ها و توطئه‌های شوم خود و با راه‌اندازی جنگ تمام عیارشناختی درصدد هجمه به عقیده، فکر و اندیشه جامعه هستند تا مردم را دچار تردید کنند.

حجت‌الاسلام علی درویشی، نماینده ولی‏‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه لرستان، حجت‌الاسلام علی درویشی، نماینده ولی‏‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان دوشنبه، 23 آبان در همایش «جهاد تبیین» در جمع مسئولان و بسیجیان لرستان، اظهار کرد: استکبار جهانی که از جنگ نظامی هشت ساله از رسیدن به اهداف شوم خود ناامید شد، از ترس اقتدار و پیشرفت‌های ایران مسیر تهاجم خود را تغییر داد و وارد جنگ نرم رسانه‌ای شد.

وی افزود: دشمنان با طراحی نقشه‌ها و توطئه‌های شوم خود و با راه‌اندازی جنگ تمام عیارشناختی درصدد هجمه به عقیده، فکر و اندیشه جامعه هستند تا مردم را دچار تردید کنند که راه مقابله با آنها جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه حوادث و فتنه‌های اخیر ضرورت جهاد تبیین را روشن‌تر کرد، ادامه داد: امروز دشمن دو راهبرد را برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود طراحی کرده و با هزینه میلیاردها دلار با گستردگی فضاهای رسانه‌ای نظیر شبکه‌های اجتماعی پیام‌رسان و ماهواره‌ای جنگ ترکیبی راه انداخته است تا بلکه به خیال خام خود براندیشه، فکر و قلب‌های ملت‌ها غلبه کند و همه دستاوردهای با ارزش نظام اسلامی را کم رنگ جلوه دهد که مردم باید با هوشیاری در مقابله آن ایستادگی کنند.

درویشی با بیان اینکه تحریف واقعیت‌ها راهبرد نخست دشمنان است، گفت: دشمنان با امکانات و تجهیزات و امپراطوری خبری خود با وارونه جلوه دادن و تحریف واقعیت‌ها توطئه‌افکنی، ناآرامی و آشوب ایجاد می‌کنند تا بلکه به خیال خام خود روند پیشرفت انقلاب اسلامی را متوقف کنند که این حرکات بیانگر ضعف و استیصال آنان است.

وی افزود: هدف دشمنان از ایجاد فتنه و آشوب‌های اخیر در کشور تضعیف نظام اسلامی و ناامید کردن مردم از توانمندی‌های ایران اسلامی است که راه‌ مقابله با آن  جهاد تبیین و بیان و بازگو کردن واقعیت‌ها برای جامعه به ویژه جوانان است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: پشت اغتشاشات، ناآرامی‌ها، آشوب‌ها و حوادث اخیر آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، معاندین و غیره بودند که ماهیت آنها برای همگان روشن شد، به طوری که سردمداران آنها به این موضوع به طور علنی اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین چراغ راه مقابله با روایتگری دروغین استکبار جهانی علیه ایران اسلامی است، افزود: دشمنان به بهانه دل‌سوزی به دنبال تجزیه ایران اسلامی هستند.

درویشی جنگ نرم دشمن را نشانه اقتدار ایران اسلامی دانست و یادآور شد:‌ در روزهای اخیر دشمنان جنایاتی را در کشور مرتکب شدند که از آن جمله می‌توان به واقعه دردناک حرم شاه‌چراغ  اشاره کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دشمنان دروغ‌های خود را به فکر و ذهن مردم تزریق و به دروغ کشته‌سازی می‌کنند، بنابراین امروز جوانان هوشیار و مراقب باشند و فریب دروغگوهای عمرعاص‌ها را نخورند.

وی افزود: دشمن کوچک‌ترین ضعف درون کشور را صدها برابر بزرگ‌نمایی می‌کند و تلاش دارد تا در رسانه‌های دروغین خود روایت کند، بنابراین امروز باید با بصیرت‌افزایی‌، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی گسترده، دانش و آموزه‌های مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان را افزایش دهیم.

درویشی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در ناآرامی‌ها و فتنه‌های اخیر برنامه، نقشه و توطئه‌های دشمنان را برای کشته‌سازی و ضربه زدن به ملت خنثی کرد، که امروز با جهاد تبیین که مقام معظم رهبری تاکید و فوریت و قطعیت آن دارند و آن را یک فریضه واجب بیان فرموده‌اند باید مورد توجه تربیون‌داران قرار گیرد.

دشمنان از قدرت بسیج می‌ترسند

همچنین، آیت دولت‌پور، مسوول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان دوشنبه، 23 آبان در نشست هم‌افزایی با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: عملکرد بسیج طی این سال‌ها باعث شده هجمه دشمن به این مجموعه افزایش پیدا کند، چراکه بسیج بی‌هیچ مزد و انتظاری متعهدانه در میدان حضور پیدا کرده و به دفاع از آرمان‌های انقلاب می‌پرداختند.

وی با بیان اینکه دشمن از قدرت بسیج ترسیده است، افزود: این مجموعه مردمی خدمات بسیاری را در حوزه‌های مختلف ارائه کرده است.

دولت‌پور اضافه کرد: انتظار می‌رود در هفته بسیج، برنامه‌های این مجموعه بیش از پیش برای عموم اطلاع‌رسانی شود، از افتتاح طرح‌های مختلف تا برگزاری همایش و نمایشگاه‌های متعدد را در این هفته شاهد خواهیم شد.

وی با بیان اینکه جنس حمله اخیر دشمن، حمله رسانه‌ای در بستر فضای مجازی بود، افزود: در حوادث اخیر دشمن با تمام قوا و با به کارگیری رسانه‌های متعدد سعی در ایجاد آشوب در کشور داشت که با بصیرت و هوشمندی ملت ایران نقشه شوم دشمنان خنثی شد.

انتهای پیام
captcha