هدف برنامه‌ریزی‌های رسانه‌ای دشمن، ایجاد جنگ‌های داخلی در کشور است
کد خبر: 4099624
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶

هدف برنامه‌ریزی‌های رسانه‌ای دشمن، ایجاد جنگ‌های داخلی در کشور است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: هدف از اغتشاشات اخیر با آن همه برنامه‌ریزی‌های پیچیده سیاسی، رسانه‌ای و حتی نظامی از طرف کشورهای استکبار جهانی، ایجاد جنگ‌های داخلی و تجزیه ایران است.

آیت الله حیدریبه گزارش ایکنا از خوزستان،‌ همایش تخصصی جهاد تبیین ویژه مبلغان و روحانیون، امروز دوشنبه ۲۳ آبان با حضور آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در مدرسه علمیه حضرت قائم(عج) شهرستان حمیدیه برگزار شد.

آیت الله حیدری در این مراسم با گفت: تقابل بین ایران اسلامی و استکبار جهانی در حال حاضر یک تقابل تعیین کننده بین کل اسلام و کل شرک است. این جنگ از روز اول انقلاب اسلامی شروع شده و تا امروز ادامه دارد که البته به لطف خدا، فرماندهی رهبری و پشتیبانی ملت غیور و ولایتمدار ایران، در طول چند دهه گذشته، پیروزی‌های عظیم و بی‌نظیری را برای ما به ارمغان آورده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی، جامعه ایران از لحاظ حقوقی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در پایین‌ترین سطح خود قرار داشت گفت: امروز می‌بینیم که ایران به برکت انقلاب به پیشرفت‌های بزرگ و اقتداری رفیع‌ در سطوح بالای جهانی دست پیدا کرده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری درباره اغتشاشات اخیر اظهار کرد: بسیار واضح است که هدف از اغتشاشات اخیر با آن همه برنامه‌ریزی‌های پیچیده سیاسی، رسانه‌ای و حتی نظامی از طرف کشورهای استکبار جهانی، ایجاد جنگ‌های داخلی و تجزیه ایران است. اما آنها با واکنش ملت ایران رو به رو شدند که به شکست مجدد آنها در این فتنه انجامید.

انتهای پیام
captcha