چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4099609
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲

چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در قم برگزار می‌شود

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم از برگزاری چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان قم خبر داد.

سیدمحمدحسن یزدی‌نژاد، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قمبه گزارش ایکنا از قم، سیدمحمدحسن یزدی‌نژاد، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم، با اشاره به برگزاری چهارمین رویداد تخصصی و ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم، اظهار کرد: امروزه و در عصر فناوری اطلاعات، فضای مجازی در قالب زنجیره‌ای از ابزارها، اکوسیستم‌ها و محتوای در هم تنیده به مفهومی واحد به نام دنیای مجازی «Virtual World» تبدیل شده است که اهمیت این فضا به قدری است رهبر معظم انقلاب اهمیت آن را در حد معجزه قرن بیستم یعنی انقلاب اسلامی می‌دانند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت فضای مجازی، سازمان فضای مجازی بسیج، با اهدافی اقدام به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کرده است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم گفت: از جمله اهداف این رویداد عبارت است از نمایش توانمندی‌های تخصصی بسیج در عرصه‌ تولید محتوای دیجیتال در بستر فضای مجازی، ارتقاء و رشد توانمندی‌های فنی و خلاقانه نیروهای مردمی در عرصه‌ تولید محتوای بسیج و شناسایی استعدادهای برتر مردمی در حوزه تولید محتوای دیجیتال که رویکرد اشتغال‌زایی، رونق اقتصاد، کسب‌ و‌ کار‌های مجازی و دیجیتال بومی دارد. 

وی ابراز کرد: این رویداد یک ماراتن ۴۸ ساعته در مرحله استانی و ۷۲ ساعته در مرحله کشوری است که در آن توسعه‌دهندگان بازی و نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه و تولیدکنندگان پویانمایی از سراسر کشور در دو مرحله استانی و کشوری گرد هم آمده و به رقابت خواهند پرداخت.

یزدی‌نژاد اضافه کرد: چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان قم به صورت حضوری در سه بخش بازی‌سازی ویژه تلفن همراه، انیمیشن و اپلیکیشن برگزاری خواهد شد.

وی ابراز کرد: پس از گردهمایی تیم‌های شرکت‌کننده در باغ موزه دفاع مقدس استان قم، آیین افتتاحیه برگزار و سپس موضوع مسابقه توسط دبیر رویداد اعلام می‌شود که پس از آن تیم‌ها به مدت ۴۸ ساعت فرصت دارند تا در رشته‌های تخصص خود بر محور موضوع اعلام شده یک اثر تولید کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم با اشاره به اینکه فرصت ثبت‌نام تا ۲۳ آبان می‌باشد، یادآور شد: از ۲۵ الی ۲۷ آبان ۱۴۰۱ این رویداد در باغ موزه دفاع مقدس آغاز خواهد شد که علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت رویداد به آدرس event.bsjmajazi.ir مراجعه کنند.

وی بیان کرد: برای هر یک از بخش‌ها و به صورت کلی برای خود رویداد قوانینی در نظر گرفته شده است که علاقمندان می‌توانند قوانین را در کانال رویداد به آدرس @event_qom مطالعه کنند.

یزدی‌نژاد با اشاره به جوایز این دوره گفت: جوایز در هر بخش تیم اول، ۱۰۰ میلیون ریال ، تیم دوم، ۸۰ میلیون ریال و تیم سوم، ۵۰ میلیون ریال دریافت خواهد کرد همچنین جایزه ویژه ۱۷۰ میلیون ریالی برای تیم منتخب هم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha