بازدید هیئت اندیشه‌ورز قرآنی اسدآباد از 100 تشکل قرآنی
کد خبر: 4099428
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
در سال جاری انجام شد

بازدید هیئت اندیشه‌ورز قرآنی اسدآباد از 100 تشکل قرآنی

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از شناسایی و بازدید هئیت اندیشه‌ورز قرآنی از ۱۰۰ تشکل قرآنی فعال این شهرستان خبر داد.

جلسات قرآنی اسدآبادحمزه کماسی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: در سال جاری به همت حوزه علمیه خواهران، هئیت اندیشه‌ورز قرآنی و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، ۱۰۰ تشکل قرآنی فعال شناسایی و بازدید شد.

وی افزود: ۶۰ درصد این تشکل‌ها در شهر و ۴۰ درصد آن در روستاها فعالیت دارند، این جلسات قرآن در محل مؤسسات و خانه‌های شهری و پایگاه‌های بسیج در کنار حلقه‌های صالحین روستاها برپا می‌شود.

کماسی با بیان اینکه مؤسسه دارالقرآن «شهید وارسته» در شهر و تشکل «چنار سفلی» در یکی از روستاهای شهرستان به‌عنوان شاخص‌ترین‌ تشکل‌های قرآنی این شهرستان فعالیت دارند، گفت: در این تشکل‌های قرآنی کلاس‌های روخوانی، حفظ، تجوید، تفسیر و مفاهیم ویژه بزرگسالان، کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

جلسات قرآنی اسدآباد

وی در ادامه با اشاره به اینکه در ایام شیوع کرونا کلاس‌های این تشکل‌ها به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شد، بیان کرد: در سال جاری با حضوری شدن کلاس‌های قرآنی خونی تازه‌ در رگ‌های فعالیت‌های قرآنی شهرستان جاری شده است.

انتهای پیام
captcha