جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا ماندگار شده است
کد خبر: 4099341
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹

جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا ماندگار شده است

فرمانده سپاه قدس گیلان بسیج و بسیجیان را حامی مردم در تمامی بحران و مشکلات به‌ویژه در آشوب‌های اخیر دانست و گفت: جمهوری اسلامی تنها حکومت شیعه در جهان است که توانسته ۴۴ سال دوام آورد و به مسیر خود ادامه دهد و راز ماندگاری هم خون شهدایی همچون یوسفی است.

دیدار فرمانده سپاه قدس با خانواده شهید یوسفی

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز، 22 آبان‌ماه در دیدار با خانواده شهید بسیجی مدافع امنیت مجید یوسفی با بیان اینکه در طی دو ماه گذشته تمامی رسانه‌های معاند با هزینه رژیم آل‌سعود، جنگ روانی و رسانه‌ای تمام عیار را علیه جمهوری اسلامی اعمال کردند، اظهار کرد: در طی دو ماه اخیر تمامی دشمنان اسلام با امپراطوری رسانه‌ای خود و هزینه پول‌های سنگین سعودی، فتنه گسترده‌ای را علیه ملت ایران آغاز کردند و این در حالی بود که گفتمان خاصی نداشتند و اغتشاشگران به فحاشی و هتاکی می‌پرداختند.

وی با اشاره به هدف دشمن از ایجاد آشوب و اغتشاش در جمهوری اسلامی افزود: در چند روز گذشته برخی از اماکن مقدس و مساجد توسط آشوبگران به آتش کشیده شد که این امر نشان می‌دهد دشمن هدفی جز نابودی اسلام و دین در ایران نداشته و دیوانه‌وار در فکر نابودی جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان بسیج و بسیجیان را حامی مردم در تمامی بحران و مشکلات به‌ویژه در آشوب‌های اخیر دانست و بیان کرد: جمهوری اسلامی تنها حکومت شیعه در جهان است که توانسته ۴۴ سال دوام آورد و به مسیر خود ادامه دهد و راز ماندگاری هم خون شهدایی همچون یوسفی است.

عبدالله‌پور شهادت بسیجیانی همچون شهید یوسفی را نشان‌دهنده مظلومیت بسیج در کشور دانست و افزود: شهدای امنیت و این شهید گرانقدر در خون خود غلطیدند تا ارزش‌های اسلامی آسیب نبیند و امروز وظیفه همه ماست تا در ادامه مسیر شهدا و انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی داستان ‌زندگی شهدایی همچون شهید یوسفی را خاص و بسیار ماندگار دانست و تصریح کرد: شهید مجید یوسفی بارها در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) به کشور سوریه اعزام شده بود ولی بعد از سه بار حضور کسی تصور شهادت این شهید گرانقدر را نداشته است ولی پروردگار برای حفظ این نظام اسلامی بهترین بندگان خود را گلچین می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدایی همچون شهید مجید یوسفی رفتند تا یادگار پیغمبر(ص) یعنی قرآن و دین مبین اسلام مستحکم‌ بماند، افزود: این شهدا رفتند تا با خون‌های پاک خود به حفظ و ماندگاری اسلام، شریعت، قرآن، یادگار پیغمبر(ص) و انقلاب اسلامی کمک کنند.

انتهای پیام
captcha