برگزاری اولین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی بانه
کد خبر: 4098874
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

برگزاری اولین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی بانه

اولین نشست هم‌اندیشی هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان بانه با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه و اعضای هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی این شهرستان برگزار شد.‌

حجت‌الاسلام عارف رازیانیبه گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عارف رازیانی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه امروز، 21 آبان‌ در اولین نشست هم‌اندیشی هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان بانه گفت: این هیئت در سطح استان و شهرستا‌ها با هدف نقش‌آفرینی و حفظ جایگاه بانوان تشکیل شده است.

وی افزود: در این مسیر سعی داریم جامعه هدف با استفاده از شیوه‌های مؤثر و کارآمد و الگوگیری و الهام از سیره زندگی حضرت زهرا(س) در جامعه به منظور ترویج این شیوه زندگی نقش ایفا کنند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه بیان کرد: نسبت به فعال‌سازی هیئت‌های اندیشه ورز بانوان قرآن در شهرستان‌ها باید اقدامات جدی صورت گیرد و چشم‌انداز برنامه‌های سازمان به سمت ترویج برنامه‌های قرآنی شاخص و تشکیل شبکه‌های مردمی است.

وی افزود: نسبت به ظرفیت افزایی هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی و پیگیری عملکرد کارگروه‌های پیشنهادی در خصوص آموزش، پژوهش، ارتقای و توانمندسازی زیر مجموعه‌ها باید اقدامات مؤثر صورت پذیرد.

وی در پایان یادآورشد: با توجه به با هم بودن توأمان اخلاص در عمل و تولید محتوا و بومی‌سازی برنامه‌ها و ایجاد گروه‌های ارتباطی در فضای مجازی و نیز تشکیل نشست‌های اثربخش هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی باید سرعت عمل داشته باشیم.

گفتنی است؛ در پایان طی حکمی صادره از اداره کل با امضای حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان وظایف اعضای هیئت مشخص و به آنان اعطا شد و در این نشست از آنان با اهدای کارت هدیه نیز تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha