مهرواره «روایان باغ بهشت» در شیراز برگزار شد
کد خبر: 4098472
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۶

مهرواره «روایان باغ بهشت» در شیراز برگزار شد

برای نخستین بار در کشور، مهرواره «راویان باغ بهشت» به منظور تجلیل از بانوان پیشکسوت عرصه تبلیغ در شیراز برگزار شد.

مصطفی مشفقیان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مصطفی مشفقیان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز شامگاه، 18 آبان در برنامه استانی مهرواره «راویان باغ بهشت» که به منظور تجلیل از بانوان پیشکسوت عرصه تبلیغ استان فارس با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در تالار حافظ شیراز برگزارشد، گفت: مهرواره «راویان باغ بهشت» برای نخستین بار در کشور در شیراز برگزار شده است که می‌تواند به‌عنوان الگوی مناسبی در سایر استان‌های کشور مورد استفاده قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مهرواره «راویان باغ بهشت» اقدام مؤثری در حوزه تبلیغ است، افزود: این مهرواره در سومین سالروز فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تأکید بر توجه به حلقه‌های میانی برگزار شده است.

مشفقیان افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت مردمی در حوزه تبلیغ از اهداف برگزاری این مهرواره است که از بانوان پیشکسوت در عرصه تبلیغ در این مهرواره تجلیل شده است.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز با تأکید بر اینکه بانوان در عرصه تبلیغ دارای جایگاه ارزشمند و مهمی هستند، اظهار کرد: تبلیغ و هدایت در دین مبین اسلام مورد تأکید ویژه قرار دارد و مهرواره «راویان باغ بهشت» فرصت حضور بانوان فعال در حوزه تبلیغ را فراهم کرده است.

مشفقیان در پایان با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام حادثه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و مجاوران ایشان گفت: امیدواریم شهدای این حرم مطهر نظری به این مهرواره کنند و بدانند که قلب ما همواره از وقوع این حادثه جریحه‌دار است.

انتهای پیام
captcha