تکریم «چراغدار حرم» در شیراز
کد خبر: 4098410
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

تکریم «چراغدار حرم» در شیراز

مراسم بزرگداشت شهید محمدولی کیاسی، از شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با عنوان «چراغدار حرم» در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

مراسم «چراغدار حرم»، دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آیین «چراغدار حرم» به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدولی کیاسی، از شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) امروز، 18 آبان در در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آیین ضمن تسلیت به خانواده‌های سوگوار شهدای این حادثه تروریستی، گفت: این حادثه برای همه ما تلخ است، اما با توجه به آیات قرآن، شهدا به کام خود رسیده‌اند و شادند.

وی با اشاره به جهان بینی و آگاهی بالای شهدا، تاکید کرد: خداوند بزرگ شهدا را برگزیده است و ما نیز باید تلاش کنیم تا همچون شهدا به معرفت حقیقی شهادت دست یابیم.

حسینی، ولایت فقیه و خون شهدا را نعمات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برشمرد و ابراز امیدواری کرد: به برکت خون شهدا، همه در مسیر آماده‎سازی جامعه برای ظهور حضرت مهدی (عج) قرار گیریم.

در این آئین زهرا کیاسی، دختر شهید محمدولی کیاسی و دانشجوی رشته گفتاردرمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همچنین برادر شهید کیاسی نیز حضور داشتند و در بخشی از این برنامه به بیان خاطرات این شهید بزرگوار پرداختند. همچنین از سوی تولیت معزز آستان مقدس احمدی و محمدی، پرچم سبز آستان حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) به زهرا کیاسی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha