برنامه‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستان اعلام شد
کد خبر: 4098399
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۳

برنامه‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستان اعلام شد

معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان اجرای طرح ملی حفظ قرآن، کرسی تلاوت قرآن کریم، و تجلیل از برگزیدگان طرح ملی حفظ قرآن را از برنامه‌های هفته قرآن و عترت در دانشگاه‌های لرستان اعلام شد.

حجت‌الاسلام امین فاطمی نیکبه گزارش ایکنا از لرستان، جلسه مجمع نمایندگان قرآن دانشگاه‌های لرستان با هدف هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها، چهارشنبه، ۱۸ آبان به میزبانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام امین فاطمی‌نیک، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان در این نشست با بیان اینکه هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها از ۱۷ تا ۲۴ آبان برگزار و برنامه دبیرخانه سراسری در گروه شورای قرآن و عترت دانشگاه‌ها در این هفته ارسال شده است، گفت: هر یک از روزهای هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها با عناوینی مانند قرآن و دانشگاه، علم، بصیرت، تمدن و شهادت نام‌گذاری شده است.

وی یکی از برنامه‌های شورای قرآن و عترت دانشگاه‌ها مصاحبه یکی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه‌ها در خصوص برنامه‌های هفته قرآن و عترت اعلام کرد و افزود: طرح ملی حفظ قرآن کریم در دانشگاه‌ها اطلاع‌رسانی شود کما اینکه این طرح در چهار بخش استاد، کارمند دانشجو و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

فاطمی‌نیک با تأکید بر لزوم بیشتر شدن روند ثبت‌نام دانشجویان در طرح ملی حفظ قرآن کریم، ادامه داد: برگزیدگان طرح ملی حفظ قرآن کریم تجلیل شوند لذا شورای فرهنگ توسعه قرآنی نهاد بالادستی است که ردیف‌های اعتباری برای طرح ملی حفظ قرآن کریم در نظر گرفته است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان با یادآوری اینکه دانشگاه‌هایی که کار ویژه در حوزه قرآن انجام انجام دهند توسط نهاد رهبری حمایت می‌شوند، اظهار کرد: مراسم ویژه هفته قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستان همراه با کرسی تلاوت، سه‌شنبه، ۲۴ آبان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha