فعالیت 25 خانه قرآن و عترت در شهرستان اسلامشهر
کد خبر: 4098398
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

فعالیت 25 خانه قرآن و عترت در شهرستان اسلامشهر

حدود 25 خانه قرآن و عترت در شهرستان اسلامشهر فعال هستند که از این تعداد، 13 مورد طی یک سال اخیر اضافه شده است. قرآن در خانه قرآن ابوذر شهرستان اسلامشهر به همت فعالان قرآنی این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین داوود نوروزی، کارشناس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به فعالیت خانه‌های قرآن و عترت این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر حدود 25 خانه قرآن و عترت در شهرستان فعال هستند که از این تعداد، 13 مورد طی یک سال اخیر اضافه شده است.

کارشناس اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: امروز در سطح شهرستان اسلامشهر و به همت فعالان قرآنی این شهرستان، نسل‌هایی در حال شکل‌گیری برای ادامه مسیر فعالیت‌های حوزه قرآن و عترت است.

وی با بیان اینکه نمونه این فعالیت‌ها تشکیل گروه تواشیح در خانه قرآن و عترت ابوذر و برگزاری کلاس خطبه‌خوانی غدیر است. مدیریت خانه قرآن و عترت ابوذر با مصطفی اکبری است که وی معلم و از قاریان خوب در حوزه فن تلاوت در اسلامشهر است. او به مدت یک سال است که فعالیت خودش را آغاز کرده است و بحث روخوانی و روانخوانی قرآن به سبک جدید خودشان را دارند.

نوروزی با اشاره به اینکه آقایان مصطفایی و مرادی از قرآن‌آموزان نوجوان مجموعه قرآنی ابوذر هستند،‌ گفت: این دوستان پس از گذراندن دوره آموزش قرآن خود، هم اکنون با امکانات کم مشغول آموزش به سایرین هستند.

خانه قرآن و عترت ابوذر واقع در اسلامشهر، خیابان آیت الله کاشانی، خیابان ابوذر، پلاک ۱۵۷، طبقه اول است.

انتهای پیام
captcha