حل مشکلات جانبازان را وظیفه خود می‌دانیم
کد خبر: 4098331
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
امیر غلامعلیان:

حل مشکلات جانبازان را وظیفه خود می‌دانیم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش گفت: حل مشکلات جانبازان را از وظایف خود می‌دانیم و تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب شرق در راستای کمک به زیست بهتر آنها استفاده کنیم.

دیدار فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با جانبازان

به گزارش ایکنا از کرمان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با همراهی نمایندگانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان و هئیت معارف جنگ امروز، ۱۸ آبان‌ماه با حضور در آسایشگاه جانبازان کرمان، با تعدادی از ایثارگران دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

سرتیپ دوم ستاد، امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در جریان این بازدید، گفت: تقدیر از ایثارگران و جانبازان نیروهای مسلح که دوران جوانی خود را در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در راستای دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران سپری کردند را وظیفه خود می‌دانیم.

وی با اشاره به شرایط جانبازان و ایثارگران گفت: با توجه به شرایط جسمانی جانبازان، تکریم و حل مشکلات آنها را از وظایف و مسئولیت‌های خود می‌دانیم و برای حل مشکلات آنها تلاش می‌کنیم.

امیر غلامعلیان با اشاره به حضور 10 نفر از جانبازان قطع نخاع در آسایشگاه جانبازان کرمان، گفت: این ایثارگران از نیروهای ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و جهاد سازندگی بودند و تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب شرق در راستای کمک به زیست بهتر آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha