انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان با جهاد‌تبیین امکان‌پذیر است
کد خبر: 4098269
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان با جهاد‌تبیین امکان‌پذیر است

فرمانده سپاه نینوا گلستان به نقش و رسالت اساتید در جهادتبیین و بیان دستاوردهای نظام اشاره کرد و‌گفت: یکی وظایف مهم همه ما انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان است چراکه آینده این نظام به دست این نسل است لذا باید نهایت تلاش خود را در این زمینه انجام دهیم.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی در نشست روشنگری با موضوع نقش جهادتبیین در انتقال مفاهیم مهدویت و آرمانهای انقلاب اسلامی به نسل جوان که با حضور امام جمعه آزادشهر مسئولین شهرستان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد آزادشهر روز گذشته، 17 آبان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به توطئه‌های دشمنان در ایجاد ناامنی و اغتشاش در سطح کشور گفت: با رهبری خردمندانه رهبرمعظم انقلاب، هوشیاری و درایت علما، اساتید و مردم بصیر توانستیم بر توطئه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی غلبه کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه با اشاره به اینکه دشمن برای ضربه زدن به ملت ما از هر کوششی فرو‌گذار نیست افزود: امروز در شرایطی هستیم که اگر مواظب نباشیم و غفلت کنیم ضربه خواهیم خورد.

سردار ملک شاهکوهی تصریح کرد: امروز جنگ در فضای مجازی است و به همین دلیل رهبر انقلاب بر موضوع جنگ نرم و جهاد‌تبیین تاکید دارند زیرا دشمنان تلاش می‌کنند که شناخت جامعه را از انقلاب اسلامی تغییر دهند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: تبیین یکی از کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در ارزش‌ها است به همین علت مقام معظم رهبری بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید دارند.

سردار ملک شاهکوهی به نقش و رسالت اساتید در تبیین دستاوردهای نظام اشاره کرد و گفت: یکی وظایف مهم همه ما انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جوان است چراکه آینده این نظام به دست این نسل است، لذا باید نهایت تلاش خود را در این زمینه انجام دهیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح‌ کرد: یکی از شبهاتی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران روی آن برنامه‌ریزی کرده‌اند، کم رنگ جلوه‌دادن ارزش‌های انقلاب در میان نسل جوان است در صورتی که وقتی در برنامه‌ها و تجمع‌های مختلف مشاهده می‌کنیم، حضور مردم و جوانان بسیار خوب و چشم‌گیر است.

 

انتهای پیام
captcha