جهاد تبیین به سخنرانی خلاصه نشود
کد خبر: 4097868
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۶

جهاد تبیین به سخنرانی خلاصه نشود

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به منویات رهبری در خصوص جهاد تبیین بر ضرورت تقویت دشمن‌شناسی تأکید کرد و گفت: جهاد تبیین نباید فقط به سخنرانی خلاصه شود.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس، عصر دوشنبه، 16 آبان در نشست رؤسا و مدیران ادارات آموزش و پرورش فارس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین گفت: تبیین به سخنرانی نیست بلکه به برنامه‌ای است که جذابیت لازم را برای مخاطب داشته باشد.

وی بر ضرورت تقویت دشمن‌شناسی در میان نسل جدید تأکید کرد و گفت: امروز دشمن‌شناسی اولین موردی است که باید به آن پرداخته شود.

بوعلی با بیان اینکه اگر دشمن را به خوبی نشناسیم نمی‌توانیم با او به درستی مقابله کنیم، خواستار توجه به این امر در آموزش و پرورش شد و گفت: خالص‌ترین حکومت صهیونیستی رژیم آمریکاست و هیچ مشروعیتی ندارد.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای جدایی جوانان ما از دین اظهار کرد: اسرائیل در حالی جهان را به بی‌دینی دعوت می‌کند که به آموزه‌های دینی خود عمل می‌کند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه آنچه امروز در اغتشاشات رخ می‌دهد، محصول و خروجی تفکرات و برنامه‌ریزی‌های صهیونیسم‌ها در دهه‌های اخیر است، گفت: در اغتشاشات اخیر نیروهای انتظامی و بسیج مردمی پنج برابر بیشتر از اغتشاشگران دچار آسیب شدند و این نشان از مظلومیت پلیس و نیروهای امنیتی است.

وی با تأکید بر اینکه ناامنی برای همه قشر جامعه بد و نامطلوب است لذا اگر اتفاقی بیفتد همه جامعه متضرر می‌شوند، خواستار تبیین این موارد به خصوص به نسل جوان و دانش‌آموزان شد.

بوعلی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه از هیچ تلاشی برای کمک به آموزش و پرورشی که متولی اصلی تعلیم و تربیت است، کوتاهی نخواهیم کرد، افزود: اگر آموزش و پرورش موفق شود، سایر نهادها و دستگاه‌ها نیز موفق می‌شوند لذا همه دستگاه‌ها باید به نظام تعلیم و تربیت کمک کنند.

انتهای پیام
captcha