نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی مریوان برگزار شد
کد خبر: 4097735
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی مریوان برگزار شد

نشست فعالان قرآنی و هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان مریوان امروز، ۱۶ آبان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ورهرام رئیس تبلیغات اسلامی مریوان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام حسن ورهرام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان، امروز، 16 آبان‌ماه در نشست فعالان قرآنی و هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان مریوان به بررسی ابعاد مختلف فتنه اخیر پرداخت گفت: وظیفه بانوان قرآنی دفاع قاطعانه از حریم زن در جلسات دینی و قرآنی است.

وی افزود: غرب انگشت نشانه خود را بر خانواده و زن ایرانی گرفته و با هجمه‌های رسانه‌ای می‌خواهد هویت بانوی با ایمان ایرانی را از بین ببرد در این میان فضای مجازی هم به شدت میدان تبلیغات دشمن شده است گویی از مدتها پیش در صدد ضربه زدن به پیکره نظام هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان بیان کرد: بی شک در این بحران و شرایط دست به دست گذاشتن درست نیست، ما کاری به سران فتنه در خارج از کشور نداریم اما آنچه باعث تأسف و تفکر است، جوانان پاک و پاکیزه ایرانی هستند که ناخواسته در این بستر، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی یادآور شد: در این راستا بایستی ما وظیفه قرآنی و دینی خود را به بهترین نحو ممکن نسبت به خود، خانواده و جامعه ادا کرده و از فرهنگ دینی اسلامی و ایرانی خود با تمام توان دفاع کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این نشست احکام هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان به آنان تقدیم و نیز از برگزارکنندگان برنامه‌های مولودی‌خوانی و مذهبی ماه مولود در این نشست تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha