اسکان رایگان حافظان قرآن در زائرسرای بیت‌الاحزان مشهد
کد خبر: 4097602
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۶
شاهسونی خبر داد:

اسکان رایگان حافظان قرآن در زائرسرای بیت‌الاحزان مشهد

مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از اسکان رایگان حافظان قرآن نقاط مختلف کشورمان در زائرسرای این مؤسسه در مشهد مقدس خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه این مؤسسه دارای زائرسرایی در مشهد مقدس است، گفت: پیش از این در طول سال پذیرای خانواده بیت‌الاحزان بودیم اما طرحی را به منظور تشویق حافظان قرآن قرار دادیم.

وی افزود: به منظور تشویق حافظان قرآن و همچنین ترغیب افراد مختلف به حفظ قرآن، تصمیم گرفتیم به تمام حافظان قرآن از نقاط مختلف کشورمان که در هر مؤسسه‌ای اعم از بیت‌الاحزان یا خارج از آن، موفق به حفظ قرآن شده‌اند، اسکان رایگان در زائرسرای خود در مشهد مقدس دهیم.

شاهسونی با بیان اینکه این طرح از 20 آبان‌ تا 20 اسفند سال 1401 اجرا خواهد شد، افزود: در این طرح هر حافظ قرآن می‌تواند با 2 نفر همراه از اسکان رایگان زائرسرای بیت‌الاحزان در مشهد مقدس استفاده کند به شرط آن به ازای هر نفر 120 هزار تومان هزینه خوراک سه وعده را پرداخت کنند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با تأکید بر اینکه پرداخت هزینه غذا برای همگان الزامی است، گفت: اسکان رایگان برای حافظ قرآن و دو نفر همراه است و اگر فرد دیگری بخواهد به آنان اضافه شود، هزینه اسکان آن 80 هزار تومان می‌شود که باید پرداخت کند.

وی در پایان اظهار کرد: حافظان قرآنی که علاقه‌مند به استفاده از این طرح هستند می‌توانند به شماره 09174350189 سجاد شاهسونی تماس حاصل کرده و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha